לקראת החגים ואחרי ששרדתם כמעט את כל החופש הגדול, אין ספק שנחת מהילדים זה כנראה דבר שלא תסרבו לו. לשם כך, ריכזנו לכם כמה אתרי נופש מיוחדים לא הרחק מכאן, באי רודוס, ולחלוטין ניתן לנקות שם את הראש מהבלגן של הקיץ.

דיונות בשבעה צבעים: לא תאמינו היכן נמצאת התופעה המטורפת
החגים בפתח: כמה תעלה לכם חופשה בראש השנה בחו"ל?

The Ixian Grand & All Suites
המלון שברודוס מעוטר ב-5 כוכבים ונמצא לצד החוף המערבי של האי על חוף איקסיה. הוא מוקף בנופים עוצרי נשימה וממוקם במרחק קצר מאתרי התיירות ההיסטוריים ומהאטרקציות השונות של רודוס (כ-6 ק"מ מהעיר העתיקה).

המלון מציע 348 חדרים במגוון רחב של 10 סגנונות עיצוב: סוויטות עם בריכה פרטית ומרפסת, חדרים עם נוף לים או לגן, וחלקן עם ג'קוזי הצופה לים. במלון יש שלוש בריכות – שתיים מהן עם נוף לים. במלון ארבע מסעדות שונות ושני ברים שמציעים עולם גסטרונומי עשיר ומגוון. החל מהמסעדה הראשית של המלון המציעה 3 ארוחות ביום בסגנון בופה, מסעדת לה-קארט ים תיכונית, מסעדת לה-קארט המשלבת אוכל יפני עם אוכל פרואני ומסעדה יוונית מסורתית המגישה ארוחות צהריים וערב. בברי המלון מוגשים קוקטיילים מיוחדים לרווחת האורחים. 

בנוסף, במלון יש מתחם ספא מפואר וחדר כושר מאובזר שמאפשרים לאורחים לשלב בין חופשת בטן גב לפעילות ספורטיבית. בהיותו מלון למבוגרים בלבד (בשיטת הכל כלול) - הוא מציע חופשה מפנקת ומרגיעה ללא הילדים.

The Ixian Grand & All Suites (צילום: יחצ)
The Ixian Grand & All Suites (צילום: יחצ)

Casa Cook Rhodes
המלון האופנתי ממוקם בכפר Kolymbia בחוף המזרחי של רודוס. במלון יש אווירה בוהמית והוא פונה אך ורק למבוגרים והכניסה לילדים אסורה. החדרים מרווחים וכוללים עיצוב מינימליסטי, עם מרפסות או טרסות פרטיות המציעות נוף לים או לגנים. במלון בריכה וספא, כמו גם מסעדה המגישה מאכלים מהמטבח הים תיכוני. הלינה היא על בסיס ארוחת בוקר, או חצי פנסיון. מלון מבודד מאוד שמעניק הרבה שקט.

Casa Cook Rhodes (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
Casa Cook Rhodes (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

The Aquagrand of Lindos 
כאן מדובר במלון חוף עוצר נשימה המדורג ברמה של 5 כוכבים וממוקם על שפת חוף הים במרחק של 1.5 ק"מ מהעיירה לינדוס. המלון רחוק מהעיר ונותן מפלט רומנטי ומרגיע לזוגות שמעוניינים בשקט ופרטיות. המלון הינו למבוגרים בלבד ומציע יחידות אירוח מגוונות, בהן: חדרים עם מרפסת ונוף לבריכה, חדרים עם מרפסת ונוף לים - מהן נשקף נוף של הים האגאי. במלון יש גם מרכז בריאות, שלוש בריכות שחיה ומגוון של אפשרויות משובחות לסעודה הינם זמינים.

הסוויטות וחדרי האירוח מתאפיינים בסגנון עיצוב אלגנטי וכוללים מרפסת פרטית. לכל יחידות האירוח הממוזגות יש טלוויזיית LCD בגודל 32 אינץ' עם ערוצי לוויין, ספה, ומיני בר. חלק מהסוויטות מציעות בנוסף בריכה פרטית.

אתר נופש זה על חוף הים הממוקם בלינדוס הוא מקום מפלט רומנטי ומרגיע מושלם למבוגרים בלבד, הכולל נוף שופע ונופים עוצרי נשימה של מפרץ נאווארונה. זכה לשבחים כאחד המלונות הרומנטיים ביותר ביוון, והוא מקום אידילי לחוויית נופש רומנטית ייחודית. זוגות יכולים להירגע בספא וליהנות מטיפולים מיוחדים בביתן על החוף או לטבול בבריכת האינסוף לשתות קוקטיילים מרעננים וליהנות מנופי הים האגאי. העיר רודוס ונמל התעופה נמצאים במרחק של כ-50 ק"מ מהמלון. במקום יש גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם וחניה ללא תשלום. 

The Aquagrand of Lindos  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
The Aquagrand of Lindos  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

Sentido Port Royal Villas & Spa
מלון פורט רויאל מוגדר כמלון למבוגרים בלבד, כלומר מלון ללא ילדים. מלון 5 כוכבים זה מותאם לזוגות המחפשים חופשה רומנטית מפנקת ושקטה באווירה טרופית. למלון חוף ים פרטי וספא מפנק המציע טיפולים זוגיים רומנטיים. החדרים חדישים, מאובזרים ובעלי אמבטיית ג'קוזי. המלון מעט מרוחק מהעיר העתיקה, כ-25 ק"מ, אך קיימת תחבורה ציבורית בצמוד.

Sentido Port Royal Villas & Spa (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
Sentido Port Royal Villas & Spa (צילום: צילום מסך אינסטגרם)