לצד הפארקים הרבים והמיוחדים שפזורים ברחבי העולם, בכמה מדינות נפתחו במהלך השנה האחרונה כמה פארקי שעשועים שכנראה עליהם טרם שמעתם. לכם כך, ריכזנו כאן את חמשת הפארקים השווים והחדשים ביותר.

דיונות בשבעה צבעים: לא תאמינו היכן נמצאת התופעה המטורפת
למבוגרים בלבד: אתרי הנופש המיוחדים שיחכו לכם ברודוס בחגים

Super Nintendo World, קליפורניה
הפארק האייקוני נפתח באולפני יוניברסל בהוליווד בפברואר האחרון, והמבקרים בפארק נכנסים לממלכת הפטריות של נינטנדו דרך הצינור הירוק המוכר מהמשחק מריו. כאשר נכנסים, המבקרים יגלו עולם שלם של חוויות מרהיבות, החל ממפגש עם הדמויות המוכרות ועד שחזורים של סצנות משחק ידועות כמו טירת הנסיכה פיץ' וטירת Bowser.

Super Nintendo World (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
Super Nintendo World (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

פארק ג'יבלי, יפן
אם אתם אוהבים את סרטי האנימציה של סטודיו ג'יבלי ("הטירה המרחפת", "השכן הקסום שלי טוטורו") הפארק החדש הזה הוא בדיוק בשבילכם. הוא ממוקם מחוץ לעיר נאגויה ונפתח בסוף 2022. בפארק המבקרים ימצאו חמישה אזורים המשחזרים כמה סצנות מפורסמות מונפשות מהסרטים, לצד יצירות אומנות רבות המבוססות על האנימציות המוכרות, וגם יש קולנוע שמקרין סרטים קצרים שיצר הסטודיו.

פארק ג'יבלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פארק ג'יבלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אתר הנופש לגולנד, דרום קוריאה
הפארק האייקוני נפתח במאי 2022 וממוקם כשעה וחצי נסיעה מזרחה מסיאול, ומכיל יותר מ-40 אטרקציות על פני שבעה אזורים. בפארק ניתן להתנסות בסדנאות יצירה ואזור מרוצי מכוניות לגו, תצוגות רבות הפזורות ברחבי הפארק ואפילו מלון שממוקם במתחם ומעוצב כולו בצורה שנראית כאילו נבנה מאבני לגו.

אתר הנופש לגולנד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אתר הנופש לגולנד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

Columbia Pictures Aquaverse, תאילנד
המקום הזה הוא פארק מים שמבוסס על סרטי קולנוע של חברת ההפקות Columbia Pictures ונפתח במהלך השנה שעברה. הוא ממוקם לאורך החוף ליד פאטאיה, כשעתיים נסיעה דרומה מבנגקוק, ובפארק תיתקלו במתקנים בהשראת סרטים פופולריים כמו "ג'ומנג'י", "מכסחי השדים" ו"זומבילנד". למקרה ותהיתם, בפארק משדרים מדי פעם חלק מהסרטים המוכרים בבריכת גלים מיוחדת.

Lotte World Adventure Busan, דרום קוריאה
כשלושה עשורים לאחר פתיחת פארק הדגל בסיאול, נפתח הפארק הנוסף במרץ 2022 באזור החוף הדרום-מזרחי של המדינה. בפארק השעשועים העצום הזה יחכו לכם מתקנים רבים בשישה אזורים שונים, ובהם יש בין היתר נדנדת ענק המתנשאת לגובה של 50 מטרים ורכבת הרים שמגיעה למהירות של עד 65 קמ"ש.

Lotte World Adventure Busan (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
Lotte World Adventure Busan (צילום: צילום מסך אינסטגרם)