קצת גאווה מקומית בעולם התעופה: פתאל טרמינל דורג כאחד משבעת הטרמינלים הפרטיים הטובים בעולם, ברשימה הנחשקת של מגזין הלייף סטייל "רוב רפורט". פתאל טרמינל דורג לצד טרמינלים פרטיים בניו יורק, לונדון, דובאי, אטלנטה, סנט קיטס בקאריביים ופורט וורת' בטקסס.

פתאל טרמינל נפתח בחודש מאי 2019 והוא ממוקם בשטח נפרד מהטרמינל הציבורי. הטרמינל, שמיועד לטיסות יוצאות ונכנסות, מציע חווית תעופה פרטית וייחודית. כחלק מהשירותים בטרמינל, מלווה את הנוסעים צוות מיוחד הדואג לכל הסידורים הנדרשים בנמל התעופה, באופן אישי וסטרילי, בזמן שהנוסע יכול להתפנות לענייניו. כמו כן, בטרמינל ישנם פסיליטיז הכוללים חדרי אירוח פרטיים, מרכז עסקים וחדר ישיבות מאובזר, חדר סיגרים פרטי, שירותי דיוטי-פרי, חדרי שינה פרטיים עם מקלחות, טרקלין גדול ומעוצב, גישה חופשית לאינטרנט, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, בופה עשיר ואלכוהול.  

טרמינל פתאל (צילום: אסף פינצ'וק)
טרמינל פתאל (צילום: אסף פינצ'וק)

מגזין "רוב רפורט" שמתמחה בנושא של לייף סטייל לאלפיון העליון, הצדיק את הבחירה בפתאל: "טרמינל ה-VIP של פתאל החולש על שטח של 1400 מ"ר בנמל התעופה בן גוריון בתל אביב, נפתח על ידי קבוצת פתאל וכולל חדרי שינה פרטיים מפוארים עם מקלחות ושירותים צמודים, חדרי ישיבות מאובזרים וחדר סיגרים פרטי. הטרמינל הפרטי מאפשר לאורחיו לעבור באופן אישי, במהירות ובנוחות מקסימלית את תהליכי קדם הטיסה או לאחריה, הכוללים תהליכי בידוק ביטחוני, ביקורת גבולות והעברה ישירות למטוס וממנו, דרך השטח האווירי. כמו כן ובשונה מרוב הטרמינלים הפרטיים בעולם, כדי ליהנות משירותיו של פתאל טרמינל אינך חייב לטוס במטוס פרטי".

שני שיפרמן, מנכ"לית פתאל טרמינל: "אנו גאים ושמחים להיכלל ברשימה היוקרתית של הטרמינלים הפרטיים המובילים בעולם. נמשיך לפעול ולשדרג את חווית האירוח לפני ואחרי הטיסה, בין אם במטוס פרטי ובין אם בטיסה מסחרית ולהעניק לאורחינו חוויה משנה חיים".