ישראייר רשמה ברבעון השני של שנת 2023 גידול חד של 24.4% בהכנסות, ל-104.7 מיליון דולר – קפיצה של 25% ברווחיות הגולמית ל-13.5 מיליון דולר וזינוק של פי 4 ברווח התפעולי ל-6.5 מיליון דולר. כך עולה מהתוצאות שהציגה ישראל לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2023.

הרווח הנקי ירד ב-1.3 מיליון דולר ל-4.9 מיליון דולר, בשל העובדה כי ברבעון המקביל אשתקד רשמה החברה הכנסות מימון של שבעה מיליון דול, בל שיערוך ההלוואות השקליות בערבות המדינה. בנטרול אירועים חד פעמיים אלו, הרווח הנקי היה גדל בעוד כ-5.2 מיליון דולר.

"אנו צופים המשך שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים והמסחריים גם ברבעון השלישי של השנה", ציין מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס, "חודש אוגוסט מסתמן כשיא של כל הזמנים עבורנו. היקף המכירות בחודש אוגוסט עולה על היקף המכירות של כל הרבעון הראשון של 2023, שהיה בפני עצמו, רבעון שיא של כל הזמנים".

לדבריו, "התוצאות הטובות שאנחנו מפרסמים הם תוצאה של המשך מימוש תוכנית הצמיחה, שהצבנו לעצמנו, שניצניה באים לידי ביטוי בדו"חות הכספיים של הרבעון השני והמחצית הראשונה של 2023".

סירקיס ציין, עודף כי הצמיחה הושגה הודות להשקעה מאסיבית בטכנולוגיה, המשך התייעלות תפעולית ויישום מהלכים אסטרטגיים. הוא הבהיר, כי בכדי להמשיך ולהציג תוצאות שיא גם בשנת 2024, גובשה בחברה תוכנית שאפתנית, הכוללת מספר מרכיבים, אשר המהותיים שבהם הם: צמיחה משמעותית בהיקף הטיסות, שנועד להכפיל את כמות הנוסעים בתוך כשלוש שנים ליעד של מיליון וחצי נוסעים בשנה; הגברת הפעילות התיירותית, באמצעות המשך השקעות בנדל"ן מלונאי ובחברת שירותי הפצה של בתי מלון ויישום תהליכי התייעלות תפעולית, באמצעות השקעה בטכנולוגיה ובשיפור תהליכים.

בישראייר ציינו עוד, כי כמות הנוסעים של החברה בנמל התעופה בן גוריון גדלה בכ-30% לכ-410 אלף נוסעים במחצית הראשונה של השנה וזאת, השוואה לכ-305 אלף נוסעים בשנת 2022 ולכ-235 נוסעים בשנת 2019.