חברת "אל על" משיקה את התפריט החדש לטיסותיה, בשיתוף פעולה עם השף אסף גרניט. באירוע ההשקה שהתקיים היום (ראשון) סיפר גרניט כי "כור ההיתוך הישראלי תמיד היה ההשראה הקולינרית שלי", עוד הוסיף: "האוכל מחבר בין תרבויות ומדינות, ועכשיו האוכל שלי נמצא 'הכי בבית בעולם'".

"לא ילמדו אותי מה זו אהבה": בסרוויס חגיגי עם גרניט - עידן (פומפי) בושארי ציין שנה לקילומטראז'
דיילת המליצה להביא כבל בנג'י לטיסה הבאה שלכם: הסיבה הפתיעה גם אותנו

התפריט החדש כולל מנות המחברות בין המטבח הישראלי המסורתי למטבח המודרני. במחלקת תיירים תושק בסוף החודש מנה חדשה: קציצות ברוטב חמוסטה דלעת על מצע אורז ואטריות. 

גם תפריט הכריכים השתדרג ויתחדש בשלב הראשון משלושה כריכים חדשים בלחמניית פראצל: כריך בריסקט עם בצל אפוי, איולי שום ואיולי צ'יפוטלה; כריך גבינת לאבנה טבעונית עם פרוסות סלק, וסחוג לא חריף, וכריף עוף בצ'ימיצ'ורי לימון. בהמשך יצטרף לתפריט כריך "שניצל של שישי".

במחלקות העסקים והפרימיום יוצע מגוון של מנות, בהן ראגו פטריות על קרם פטריות ובצלי שאטה אפויים, סלט קייל עם שאלוט אפוי וויניגרט ג'ינג'ר.

בין המנות העיקריות החדשות ניתן למצוא פרגיות מסחאן עם בורגול, עדשים ותבשיל מנגולד; חורשט סבזי עם אונטרייב ואורז שעריה, וגם חריימה בורי עם גרגירי חומוס וקוסקוס.

לדברי מנכ"לית אל על, דינה בן טל בננסיה, "ראינו כי 77% מהישראלים מעדיפים לאכול במטוס אוכל ישראלי שמזכיר את הבית. חודשים ארוכים עבדו אנשי אל על ביחד עם אסף וצוותו, להביא בשורה חדשה ומרגשת בתחום המזון למטוסים".