חברת התעופה הצרפתית אייר פראנס, המציינת בימים אלו 90 שנים להיווסדה, הודיעה על מבצעים והנחות ליעדים נבחרים בעולם בכל מחלקות הטיסה – אקונומי, פרימיום ומחלקת עסקים.

אייר פראנס, שכיום פועלת במסגרת קבוצת KLM, נוסדה בשנת 1933 ופיתחה את התעופה הצרפתית לדורותיה. החברה מפעילה כיום קרוב לאלף טיסות יומיות לכמאתיים יעדים ברחבי העולם וברשותה צי של יותר מ-240 מטוסים.

החברה הודיעה כי כחלק מהאירועים לציון 90 שנים של פעילות, שיתפה פעולה עם ראש סדנת עיצוב התלבושות של בלט האופרה בפאריס, אשר יצר קולקציה של שמלות איקוניות, שמציגות את ההיסטוריה של החברה בדגש על טכנולוגיה, אוכל גורמה, עיצוב וארכיטקטורה.

במסגרת זו, מבקרים בפריז מה-29 בספטמבר ועד ה-10 באוקטובר, יוכלו ליהנות מהתצוגה של השמלות, אשר יוצגו ב-12 חלונות ראווה של חנות הדגל גלארי לאפייט.

קולקצייה לציון 90 שנה לחברת אייר פראנס (צילום: באדיבות אייר פראנס)
קולקצייה לציון 90 שנה לחברת אייר פראנס (צילום: באדיבות אייר פראנס)

"אנו חוגגים באייר פראנס 90 שנות פעילות ב-7 באוקטובר ולצורך ציון הדרך ההיסטורי יצאנו במחירים מיוחדים לקהל הישראלי", ציין המנהל המסחרי של אייר פראנס-KLM בישראל, אלון נטע - "החברה הציבה את מטוס ה-A350 על הקו לישראל, שיאפשר ללקוחותינו ליהנות ממחיר מעולה וממגוון היעדים הרחב של הקבוצה".

בקו תל אביב-פאריס, אייר פראנס מפעילה מטוסים רחבי גוף, פעמיים ביום, עם שירות מלא במהלך הטיסה בכל המחלקות. מחירי הטיסות במחלקת האקונומי לפריז יהיו החל מ-269 דולר, לניו יורק – החל מ-601 דולר, לבוסטון – החל מ-711 דולר ולוושינגטון – החל מ-734 דולר.

מחיר כרטיס טיסה במחלקת העסיקם לפריז יהיה החל מ-1290 דולר, לניו יורק – החל מ-2,122 דולר, לבוסטון – החל מ-2,214 דולר ולבוגוטה – החל מ-2,438 דולר.

בחברה הודיעו כי המחירים המיוחדים יהיו זמינים למכירה עד ה-22 בספטמבר עור טיסות היוצאות מהארץ החל מה-7 בספטמבר ועד ל-21 ביוני 2024 בהתאם לזמינות המחלקות.