בעת הזמנה של טיסות, מלונות ורכב לטיול בחו"ל, כנראה השיקול הבולט מכולם יהיה המחיר. למרות שכולנו משתדלים למצוא את הזול ביותר, יש כמה טיפים חשובים שיכולים להוזיל לכם עוד יותר את העלות של החופשה הבאה.

גוגל חושפת: כמה זמן מראש כדאי להזמין טיסה? ומתי הכי זול לטוס?
חצי מדינה בחו"ל: הנתונים הבלתי נתפסים של הקיץ העמוס בנתב"ג

הירשמו למועדון לקוחות של מלונות
הרשמה למועדון לקוחות של רשתות בתי מלון היא אחת מכמה דרכים רבות שיוכלו לחסוך לכם כסף. באמצעות מועדון הלוקחות, ניתן לצבור נקודות עבור שהייה מוזלת, לקבל לילה נוסף בחינם, ועוד. המועדונים המשתלמים ביותר הם אלו של רשתות בתי מלון בינלאומיות עקב הפריסה הרחבה שלהן ברחבי העולם.  

להיות נוסע מתמיד
אחד הכלים האפקטיביים לחסוך בהוצאות הטיול הבא שלכם עובר דרך חברת התעופה. בעת הצטרפותכם למועדון נוסע מתמיד של חברת תעופה מסוימת מהארץ/מהעולם, תוכלו לצבור נקודות על כל טיסה שתעשו דרך החברה או לקבל הנחות מסוימות וקבועות על כרטיסי הטיסה. מומלץ לבדוק היטב איזו חברת תעופה מציעה הכי הרבה מסלולים והמחירים הטובים ביותר במועדון הנוסע המתמיד שלה.

אדם רוכש כרטיס טיסה (צילום: אינגאימג')
אדם רוכש כרטיס טיסה (צילום: אינגאימג')

הזמינו טיסות מראש 
דרך נוספת להוזיל את העלויות בטיסות זה התזמון שבו אנו נזמין את כרטיסי הטיסה שלנו כך שיהיו במחיר סביר. המחירים נוטים להיות הנמוכים ביותר בין חודש לשלושה חודשים עד לפני מועד ההמראה, נסו להימנע מהזמנת טיסות ברגע האחרון.

תשתמשו בתחבורה ציבורית
העניין הזה תלוי בעיר/במדינה בה תהיו, אבל ברוב העולם תחבורה ציבורית כנראה תעלה לכם פחות מהשכרת רכב עבור טיול של כמה ימים באותו אזור. 

אל תשכרו רכב בשדה התעופה
אם אתם כבר בכל זאת משכירים רכב, עשו לעצמכם טובה ואל תעשו את הטעות שרוב השוכרים עושים. ברוב היעדים בעולם השכרת רכב בנמל התעופה תעלה לכם יותר מאשר בתוך העיר בה תנחתו. המחיר עלול להיות גבוה יותר בשל המיסים שעל חברות ההשכרה לשלם בנמל עצמו, מאשר מחוץ לשדה.