בשל ביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו בקפריסין, ביררנו באיזה מלון הוא מתארח ואילו דברים ניתן לעשות באזור. למרות שאת הפגישות שלו נתניהו עושה בעיר הבירה ניקוסיה, בכל מה שקשור ללינה שלו ושל רעייתו שרה נתניהו שהתלוותה אליו לנסיעה, הם בחרו דווקא בלימסול, כשעה נסיעה משם, באתר הנופש החדש שנפתח ביולי האחרון "CITY OF DREAMS MEDITERRANIAN".

לא תגיעו לשם בחיים: המקומות המסתוריים ביותר על פני כדור הארץ
אחת ולתמיד: כך תכניסו הכל למזוודה בלי לשבור את הראש

נתניהו התארח בסוויטה הנשיאותית בגודל של 500 מטר, אשר פרוסה על פני שתי קומות, בריכה פרטית ועלותה כ-15 אלף אירו ללילה. אמנם לא כולכם תוכלו להרשות את אותו המחיר, אבל הנה עוד כמה פרטים מעניינים על אתר הנופש שכנראה סקרן מאוד את בני הזוג נתניהו. 

אתר הנופש ממתג את לימסול מחדש, בעוד שבשנים האחרונות הייתה נטייה להתעלם מהאי ולבחור דווקא בניקוסיה, לרנקה, פאפוס ואיה נאפה, כעת לימסול הפכה ליעד מרכזי. 

CITY OF DREAMS MEDITERRANIAN (צילום: CITY OF DREAMS MEDITERRANIAN)
CITY OF DREAMS MEDITERRANIAN (צילום: CITY OF DREAMS MEDITERRANIAN)

אתר הנופש הזה שואף להפוך לרלוונטי בכל עונות השנה ולא רק להישאר עדכני לקיץ. החברה שהקימה את אתר הנופש שמה לעצמה כמטרה להפוך את המקום לנקודת התייחסות עולמית, בזכות הקזינו הכי ביותר במזרח התיכון, זאת לצד אירוח ובידור בינלאומי. כבר בחודשי הקיץ, מיד אחרי הפתיחה הרשמית, שלומי שבת ועדן בן זקן רשמו הופעות גדולות במקום בנוסף להופעתם של זמרים בינלאומיים נוספים. 

המלון כאמור הוא אתר ייחודי בעל 14 קומות עם 500 חדרים וסוויטות, מעל 8000 מ"ר של שטח הכולל אמפיתאטרון, פארק הרפתקאות משפחתי ומגוון, מסעדות וחנויות.

CITY OF DREAMS MEDITERRANIAN (צילום: CITY OF DREAMS MEDITERRANIAN)
CITY OF DREAMS MEDITERRANIAN (צילום: CITY OF DREAMS MEDITERRANIAN)

לצד אתר הנופש העצום, בלימסול יחכו לכם מספר פעילויות ודברים לראות בעיר. ראשית, העיר העתיקה המרהיבה שמכילה מבני אבן יפהפיים שמורים, מבנים מוזנחים, גרפיטי, חנויות בוטיק ושפע של מסעדות, בתי קפה, פאבים ומקומות בילוי. 

בנוסף, ניתן לבקר בטירת לימסול בתוך העיר העתיקה. זוהי טירה מתקופת ימי הביניים שנבנתה על גבי אתרים היסטורים שהוקמו במקום לאורך השנים. כיום, הטירה משמשת כמוזיאון. 

למי שמעוניין בכל זאת ליהנות מחופשת בטן-גב, לימסול מציעה מספר חופים נהדרים. זאת, לצד טיילת ארוכה שמכילה פארק מולוס הירקרק שבו ניתן לנוח, וכן בהמשך ישנם בתי קפה ומסעדות לאורך כל הדרך.