החורף באבו דאבי הוא שיא עונת התיירות, הטמפרטורות יורדות, הלחות מתחלפת ביובש באוויר, והעיר שאוהבת אירועי ספורט חוגגת השנה ובגדול. מהן הפעילויות המיוחדות שיתקיימו בחורף הקרוב?

פורמולה 1 גרנד פרי של אתיחאד איירווייס אבו דאבי - אירוע מהסרטים לכל חובבי הז'אנר
אירוע הספורט שהיא מזוהה עם אבו דאבי זהו מרוץ פורמולה 1. מסלול מרגש של 5.3 ק"מ ביאס איילנד שכולל 58 הקפות. השנה ישתתפו לואיס המילטון ומקס ורסטפן, כששיא יגיע באירוע הגמר, אותו ילווה קונצרטים מוזיקליים.

משחקי אבו דאבי ב-NBA 2023 – אגדות הכדורסל
משחקי ה-NBA באבו דאבי חוזרים ליאס איילנד, לאחר שעשה היסטוריה עם האירוע הראשון אי פעם בעונת החורף של 2022. במרחק שלוש טיסה תוכלו לצפות בשחקני כדורסל אגדיים, סיורים מאחורי הקלעים ועוד מגוון חוויות שהן חובה לחובבי הכדורסל.  

משחקי NBA באבו דאבי (צילום: DCT)
משחקי NBA באבו דאבי (צילום: DCT)

SHOW DOWN UFC - אמנויות לחימה מעורבות באווירה מחשמלת
מותג UFC של אומנויות הלחימה מציג את שבוע ה- SHOW DOWN, זו השנה החמישית שאירוע בסדר גודל כזה מתקיים בזירה האייקונית של איתחהאד ארנה. באירוע, תוכלו להנות ממערך מרשים של לוחמים ברמה עולמית, משחקים מרתקים ואווירה מחשמלת. זו הזדמנות  למעריצי UFC להיות חלק מקהילת אומנויות הלחימה העולמית. 

אליפות עולם ספרטנית - ספורט סיבולת והתגברות על מכשולים
בדצמבר הקרוב תארח מועצת הספורט של אבו דאבי את המהדורה השלישית של אליפות העולם הספרטנית במדבר אל וות'בה. בואו לאירוע הספורט העולמי של השנה, המארח יותר מ-5,000 מתחרים של ספורטאי עילית מכל העולם. שחררו את הספרטני הפנימי שלכם בחורף הזה ותיהנו מאירוע ספורט עתיר אקשן באבו דאבי.

אליפות עולם ספרטנית (צילום: DCT)
אליפות עולם ספרטנית (צילום: DCT)

GP סופרקרוס העולמי אבו דאבי – לראשונה במזרח התיכון אירוע מיוחד לכל חובבי הדופק המהיר והאדרנלין
אירוע ייחודי לכל חובבי רכיבת אופנועים אקסטרים שיתקיים בנובמבר 2023. ארנת אתיחהאד תהפוך לזירת מרוצים ומכשולים של רכבי ספורט דו גלגליים, לצד אירועים מרתקים עמוסים בפירוטכניקה.