חופשות קונספט הן לא דבר חדש בעולם המלונאות, וגם בארץ נראה שכבר התרגלנו לראות בנוף הצעות על סופי שבוע תרבות או סופי שבוע קולינרים. לצד כל אלה אנחנו ערים בשנים האחרונות לחופשת קונספט מסוג אחר שכובשת את הישראלים – חופשת וולנס, או ריטריט אם אתם רוצים להיות יותר בינלאומיים. 

נראה שטרנד חופשות הוולנס שוטף את הארץ במרץ. ובעוד רק בשבוע שעבר כתבנו על פסטיבל וולנס גדול שמתקיים בחוף נחשולים, כעת אנחנו מגלים שגם בריזורט "דרים איילנד" מצטרפים לטרנד ומציעים Wellness Retreat במהלך חול המועד סוכות.

אירה דולפין (צילום: עירד נצר)
אירה דולפין (צילום: עירד נצר)

דרים איילנד הוא ריזורט הנמצא בשפלת יהודה. הריזורט מציע חוויות ותוכן ייחודי הכוללים אירוח באחת מ-26 סוויטות יוקרתיות לבילוי זוגי, טיפולי ספא, ארוחה רומנטית במסעדת ערמונים, טעימות יין בחדר היין בצמוד לגת העתיקה שנמצאה במקום, מתחם פוד טראקס עם מנות נשנוש מגוונות ושתיה קלה ובירות לאורך כל היום, מתחם מים המשתרע על 1500 מ”ר וכולל שלוש בריכות זרמים ומפלים, מיטות בנויות בתוך המים, עם ג'טים עוצמתיים ובנוסף בריכה גדולה  ומחוממת באוויר הפתוח המשקיפה לנוף וכן בריכה אינטימית הממוקמת באזור הספא, לצד ג'קוזי, חמאם טורקי וסאונות.  

במהלך חול המועד סוכות מתחם הריזורט ילבש חג ויציע לאורחים שלל פעילויות: בריכות תענוגות, ג'קוזי, סאונה, חמאם תורכי, ספא , חדר יין ומתחמי רביצה על גדות האגם. בין היתר יתקיימו: אימון שקיעה עם אירה דולפין, כוהנת הספורט, אימון לעיצוב וחיטוב לצד הרצאה על אורח חיים בריא  המותאם סגנון חיים, סדנת קקאו – טקס שחרור וכתיבה אינטואיטיבית, סדנה על זוגיות ושמחת חיים, וואטסו לזוגות, סדנת חמש שפות לאהבה  - סדנא ושיח זוגי שבה לומדים יחד איך להעלות את האהבה לרמה הבאה, שתהיה זוגיות אפקטיבית, מכבדת ושמחה, סדנה על זוגיות ושמחת חיים – קבלת כלים אפקטיביים לשמירה וטיפוח בלאהוב, לכבד ולשמוח מהיש. שיעורי יוגה ופילאטיס - סדנאות שמחברות בין העולם החיצוני לפנימי של כל אחד מאתנו, אמבט קרח על גדות האגם- חוויה מעצימה הכוללת מדיטציה, נשימות מעגליות וטבילה במי קרח גורמת לעלייה משמעותית בשחרור הדופמין בגוף. סדנה בשיטת ה-  CWT – שמגיעה מהמקום הרגשי פיזיולוגי. התורמת להעצמה והתאוששות השריר לקראת האימון הבא. 

סדנת קקאו בדרים איילנד (צילום: יח''צ)
סדנת קקאו בדרים איילנד (צילום: יח''צ)

לחוויה הכוללת מצטרפת גם קולינריה משובחת מבית היוצר של הריזורט הכוללת: מתחמי הפודטראקס הפזורים ברחבי הריזורט, המגישים שלל נשנושים מפתיעים ומסקרנים, ארוחה במסעדת השף ערמונים עם תפריט משובח וייחודי, לצד חווית בילוי מוסיקלית Live Music עם מופעים מסגנונות שונים במתחם המסעדה.

עלות לחבילות בילוי יומיות: החל מ- 590 שקלים  לאדם, כולל בילוי במתחמי  הריזורט  החוויתיים, בילוי ב-Wellness Retreat שמתקיים בסוכות וארוחת צהרים במסעדת ערמונים. 

חופשה זוגית במלון על בסיס חצי פנסיון, החל מ-2300 שקלים לזוג. 
מתי: 2-4.10, חול המועד סוכות