רשת ריץ-קרלטון, שמוכרת לכם כנראה בזכות המלונות שלה, שילבה את עולמות השיט והנופש ומציעה גם קרוז יוקרה באמצעות צי יאכטות מיוחד. יאכטת היוקרה "Evrima ריץ-קרלטון" הגיעה לראשונה לישראל במהלך חודש ספטמבר ועגנה בנמל אשדוד וחיפה.

נשארנו בהלם: היעדים הכי יפים בעולם שיחכו לכם בחגים
הישראלים חזרו לקרוזים; עונת קיץ 2024 כבר יוצאת לדרך

היאכטה "Evrima", שפירושה ביוונית "גילוי", יצאה להפלגה הראשונה בשנת 2021 והיא הראשונה מבין שלושת היאכטות שנבנו בהתאמה אישית. היאכטה באורך 190 מטר, כוללת 149 סוויטות מפוארות ומאובזרות בצורה מושלמת, כל אחת עם מרפסת פרטית ונוף לים. הסוויטות המרווחות והמעוצבות שומרות על עיצוב מוקפד. היאכטה מציעה מגוון סוויטות, ביניהן סוויטות דו-קומתיות הכוללות כניסה בשני המפלסים, מיטת קינג סייז, חלון תצפית אל האוקיינוס ואזור מגורים הנמצא במפלס העליון. 

יאכטת ''Evrima ריץ-קרלטון'' (צילום: יחצ)
יאכטת ''Evrima ריץ-קרלטון'' (צילום: יחצ)

אורחי היאכטה יכולים ליהנות מחווית ספא עם תפריט טיפולי ספא עשיר, הכולל טיפולי פנים וגוף. לספא 5 חדרי טיפולים עם נוף הפונה לים, מתחם ביוטי לנשים וסלון טיפוח לגברים, סאונה, חדר אדים ואזור הירגעות המאפשר למבקרים להתנתק מסביבתם ולהתחבר לעצמם. בנוסף, ביאכטה מתחם חדר כושר מקצועי וסטודיו לשיעורים מודרכים. 

מבחר המסעדות ביאכטה עוצבו בקו יוקרתי, מודרני וחדשני, המשלים את נוף ים האינסופי הנשקף מכל עבר. בין היתר, אורחי היאכטה יכולים ליהנות מחוויה בלתי נשכחת במסעדת S.E.A של השף סוון אלברפלד ממסעדת Aqua, המחזיקה בשלושה כוכבי מישלן.

יאכטת ''Evrima ריץ-קרלטון'' (צילום: יחצ)
יאכטת ''Evrima ריץ-קרלטון'' (צילום: יחצ)

יאכטת ריץ-קרלטון מציעה לאורחיה מגוון פעילויות בידור והעשרה על הסיפון - מוסיקה חיה בהופעות אישיות ברחבי היאכטה לאורך כל ההפלגה, מגוון חוויות תרבותיות סוחפות על הסיפון ועל החוף, שיתופי פעולה עם קהילות מקומיות בתחום האמנויות והמוזיקה, וערבי העשרה בהנחיית מומחים ומרצים בעלי שם. 

היאכטות האינטימיות של The Ritz-Carlton Yacht Collection תוכננו במטרה לחקור את הערים המפורסמות בעולם ואת מקומות המסתור באיים אליהם אין נגישות לספינות גדולות. בזמן העגינה בחוף אורחי היאכטה יכולים ליהנות מסיורים בקבוצות או באופן אישי, ולתכנן את השהייה ביעד בהתאם להעדפותיהם.

יאכטת ''Evrima ריץ-קרלטון'' (צילום: יחצ)
יאכטת ''Evrima ריץ-קרלטון'' (צילום: יחצ)

בועז אלעני, מנכ"ל מלון ריץ-קרלטון הרצליה: "צוות המלון ואני התרגשנו לקבל את פני Evrima לראשונה בישראל. ריץ-קרלטון הוא אחד ממותגי היוקרה של רשת מריוט, והשקת מותג היאכטות The Ritz-Carlton Yacht Collection הוא צעד נוסף ומשמעותי בהתרחבות הרשת. הכניסה של מותג היוקרה ריץ-קרלטון לעולם ההפלגות הוא חדשני ופורץ דרך. רשת ריץ-קרלטון מציעה שירות ברמה הגבוהה ביותר, ואני בטוח שבדומה למלונות הרשת ברחבי העולם, אורחי היאכטה יזכו להנות מחוייה ייחודית ויוצאת דופן".