עם הענקת אישור הממשל האמריקאי לכניסתה של ישראל למדיניות הפטור מוויזה בכניסה לארה"ב, וכמענה לביקושים הצפויים, מכריזה חברת אל על, על הרחבה של תדירויות הטיסות לארה"ב. החל מיוני 2024 תפעיל אל על טיסה יומית נוספת לניו-יורק (JFK) ובסה"כ יהיו עד 6 טיסות יומיות לניו-יורק, וכ-33 טיסות שבועיות ליעד הנחשק (JFK+ניו-ארק).

איזה שאלון למלא? וכיצד עובד התהליך החדש? מדריך מיוחד לנוסעים לארה"ב
רוצים אמריקה: מי צפוי להרוויח בגדול מהפטור לארה"ב וכמה?

למעשה, החל מיוני 2024 אל על תפעיל 7 טיסות ישירות לפלורידה מידי שבוע, 6 טיסות שבועיות ללוס-אנג'לס, 3 טיסות שבועיות לבוסטון וכ-33 טיסות שבועיות לניו-יורק (JFK ו-ניו-ארק). אל על עתידה להפעיל בסה"כ עד 49 טיסות שבועיות ישירות ליעדי ארה"ב השונים.

כזכור, טיסה זו מצטרפת לפתיחתו של קו קבוע חדש לפורט לודרדייל, פלורידה, כבר באפריל הקרוב, יעד המאופיין בטיסות המשך למגוון יעדי נופש אטרקטיביים במרכז ודרום אמריקה כמו מקסיקו, האיים הקאריביים ועוד. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נמל התעופה JFK בניו יורק (צילום: REUTERS/Eduardo Munoz)
נמל התעופה JFK בניו יורק (צילום: REUTERS/Eduardo Munoz)

בנוסף, חתמה אל על לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית התעופה האמריקאית DELTA, אשר ייתן מענה רחב למגוון יעדי ההמשך בארה"ב כולל יעדי DELTA הישירים. שיתוף הפעולה יאפשר לאל על הגדלה של היצע המושבים ליעדי ארצות הברית, הרחבה של רשת הנתיבים, שיפור הצעת הערך למגוון רחב יותר של לקוחות וכן, הגדלת מגוון השירותים המוענקים לנוסעי היוקרה של החברה.

דינה בן-טל גננסיה מנכ"לית אל על, מברכת על המהלך: "אנו שמחים על הבשורה הגדולה עבור הנוסעים הישראלים, זוהי פריצת דרך, ואנו נערכים להרחבת תדירויות הטיסות על בסיס צפי גידול בביקושים. ניו יורק נמצאת במקום הראשון כיעד המועדף ע"י ישראלים כבר שנים רבות, כמו שאר יעדי ארה"ב. ארה"ב היא שער לכל יבשת אמריקה ואנו מציעים יעדי המשך מגוונים באמצעות הסכמי קוד-שייר. אחד מכל שלושה ישראלים שטס לצפון אמריקה טס עם אל על ואנו נפעל להרחיב זאת אף יותר".