כחלק מהשותפות העולמית של MSC Cruises עם פורמולה1, נפתחה ההרשמה למבחר חבילות אירוח יוקרתיות של הגרנד פרי (™Grand Prix) במירוץ פורמולה1 שיתקיים באבו-דאבי בין התאריכים 24-26 בנובמבר השנה. השייט הייחודי מוצע על סיפון האונייה MSC Virtuosa, אחת מספינות השייט החדשניות ביותר בצי האוניות של MSC Cruises. 

האונייה MSC Virtuosa משמשת כמלון תענוגות לאורך כל סוף השבוע של המירוץ, בעודו עוגן ברציף באבו-דאבי, האירוח על האונייה כולל מגוון רב של שירותים וביניהם: מסעדות וברים, שני תיאטראות, מתחמי קניות וטיילת בסגנון ים תיכוני, ספא מפואר וחדר כושר מאובזר, חמש בריכות שחייה, פארק מים אינטראקטיבי, מתחמים המיועדים לילדים ועוד.

השותפות בין MSC Cruises ו-Formula 1 נחתמה בשנת 2022 כשותפות ארוכת טווח בין שתי חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, שנחושות להביא לשינוי חיובי בעולם, מתוך התשוקה המשותפת שלהן למצוינות, איכות הסביבה ובידור.

החבילות הייחודיות במסגרת שיתוף הפעולה משלבות לינה, כרטיסים למירוץ וגישה בלעדית למאחורי הקלעים עם F1® Experiences. החבילות מוצעות ברמות אירוח שונות, החל מחדרים אלגנטיים ועד לסוויטות דלוקס. כל החבילות כוללות אירוח על בסיס חצי פנסיון, אינטרנט אלחוטי חינם ושאטלים הלוך וחזור למסלול המירוצים.

העגינה במהלך סוף השבוע תתקיים במיקום קרוב למרכז העיר, עם אפשרות יציאה וחזרה במהלך הביקור. האונייה תעגון באבו-דאבי בין ה-23 ל-27 בנובמבר, מה שיאפשר לאורחים להאריך את סוף השבוע של המירוץ. בנוסף, האווירה החגיגית של המירוץ תימשך על האונייה גם לאחריו, עם פעילויות בהשראת פורמולה1, מסיבות, מופעי בידור, ותוכנית מיוחדת לילדים.