מלונות אפריקה ישראל מחבקים את תושבי הדרום ונרתמים לסייע לכל הנופשים ומאפשרים להם להאריך את שהייתם במלונות הרשת ברחבי הארץ בהנחה של 50 אחוזים. נופשים אשר מבקשים לבטל את הזמנתם לימים הקרובים יכולים לעשות זאת ללא דמי ביטול. תושבי ישראל אשר חוזרים מסיני, יקבלו 50% הנחה לשהייה במלונות אילת.

לאור המצב הבטחוני במדינה, רשת מלונות אטלס מודיעה כי אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים למלונות הרשת, יוכלו לבטל הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים כעת במלונות הרשת זכאים ל-50% הנחה על הארכת השהיה.

מלון וורט אילת  (צילום: איה בן עזרי)
מלון וורט אילת (צילום: איה בן עזרי)

גם קולקציית מלונות בראון הודיעה כי אורחים שביצעו הזמנה לימים הקרובים בכל אחד ממלונות בראון בתל אביב, אילת וירושלים, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במלונות בראון כעת ומעוניינים להאריך את שהותם יקבלו הנחה בגובה 50%. במלונות אילת - בראון אילת, בראון לייטהאוס אילת ובראון רד סי ניתן להתארח הלילה, 7 באוקטובר, במחיר מיוחד של 400 שקלים ללילה זוגי + ארוחת בוקר. בכל מלונות תל אביב וירושלים תוכלו להתארח הלילה במחיר מיוחד של 550 שקלים לחדר זוגי, כולל ארוחת בוקר. 

רשת מלונות ישרוטל מוסרת: לאור המצב הבטחוני, אורחים אשר ביצעו הזמנה לשהיות בימים הקרובים למלונות ישרוטל, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. בנוסף, אורחים השוהים במלונות כרגע, זכאים לקבל 50% הנחה על הארכת שהייתם הנוכחית.

רשת מלונות פרימה הודיעה כי אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים למלונות הרשת, יוכלו לבטל הזמנתם ללא דמי ביטול. במקביל הרשת תעניק לאורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון הנחה של 50%. כמו כן, הרשת מציעה לכל תושבי עוטף עזה הנחה של 50% לאירוח במגוון מלונות הרשת.

בעקבות המצב הבטחוני רשת מלונות דן תאפשר לאורחיה במלונות הרשת ברחבי הארץ להאריך את שהייתם ב-50% הנחה. כמו כן, לקוחות שיבקשו לבטל את הזמנתם לימים הקרובים יוכלו לעשות כך ללא דמי ביטול. מהרשת נמסר: "בעקבות המצב הבטחוני, מלונות דן תעניק הנחה של 50 אחוז לכל תושבי הארץ על הזמנה בכל מלונות הרשת ברחבי הארץ לשהייה עד ה-22.10.23".

רשת המלונות רוקסון (ROXON) מתגייסת למען תושבי הדרום וישובי עוטף עזה ומציעה אירוח במחיר מיוחד במלונות רוקסון אורבן רמת גן ורוקסון סי-סנד בת ים בהנחה של 50%. במהלך השבועיים הקרובים (עד למוצ״ש, ה-21.10, על בסיס BB) יוכלו התושבים הנ״ל להזמין חדר באחד משני מלונות ברשת הפועלים ברמת-גן ובת ים, במחיר מיוחד של 50% הנחה (כ-400 ש״ח לזוג). 

בעקבות המצב הבטחוני, עמותת איילים פותחת את כפרי הסטודנטים שלה באשלים, דימונה, ירוחם וכרמיאל לאירוח משפחות מעוטף עזה והדרום. הכפרים ערוכים לקליטת המשפחות, הסטודנטים והש"שינים של איילים זמינים לסייע בנושא. 
לפרטים ותיאום אירוח בחינם בכפרי הסטודנטים של איילים באשלים, דימונה וירוחם ניתן לפנות לעדי בטךפון 058-4050310. 
לפרטים ותיאום אירוח בחינם בכפר הסטודנטים של איילים בכרמיאל ניתן לפנות לנועם בטלפון 052-5641986.