אין ספק שהלחימה הממושכת גורמת לכולנו לחוש לחץ ולעיתים גם מתח רב. ברגע שנוכל, אין ספק שהדבר היחיד שננסה להחזיר לעצמנו זה את מעט השקט שהיה קודם לכן. כדי לנסות ולהתאושש מהמתח העצום, ריכזנו כאן מספר יעדים שהוגדרו כמרגיעים ביותר ברחבי העולם.

ארדואן חוגג על חשבוננו: המספרים בנתב"ג נחשפים, והמסקנה עצובה
מי צריך את טורקיה? הכירו את עיר הנופש החדשה שתפתח ביוון

מגזין הספא האמריקאי Spa Seekers ביצע מחקר כדי למצוא את היעד השלו ביותר בכל מדינה. הדירוג של כל מקום נקבע על ידי ביקורות הנוסעים שהגיעו אליו, וכן תיארו עד כמה המקום נחשב ביניהם ל"מרגיע". התוצאה שהגיעה למקום הראשון הייתה הלגונה הכחולה באיסלנד.

"הלגונה הזו היא ספא גיאותרמי מפורסם הממוקם במרחק של קצת פחות משעה נסיעה מבירת האי רייקיאוויק", שיתפה החברה בממצאיה, "המקום מציע מים גיאותרמיים לצד נוף טבעי מדהים ומתקני ספא מפוארים, כולל סאונות, מרחצאות אדים ומגוון טיפולי ספא תוך שימוש בבוץ הלבן האייקוני של הלגונה הכחולה. מי הים הגיאותרמיים של הבריכות כבר זמן רב נושא למחקר מדעי, כאשר צמחי האצות והבוץ הלבן הוכחו כמסייעים לחידוש העור".

הלגונה הכחולה, איסלנד (צילום: אינגאימג')
הלגונה הכחולה, איסלנד (צילום: אינגאימג')

בהמשך הרשימה נמצאים בעיקר בריכות תרמיות כמו Széchenyi בבודפשט שבהונגריה, וכן Thermae Bath Spa שדרומית לעיר בריסטול שבאנגליה. יעדים מרגיעים נוספים שנכנסו לרשימה היו גני לוקסמבורג שבפריז וגני המפרץ בסינגפור.

כמו כן, הוכרעה איזו יבשת היא בעלת מספר היעדים המרגיעים ביותר. במקום הראשון נמצאת אירופה, שבתוכה יש שישה יעדים מתוך עשרת המקומות הראשונים. לאחר מכן הגיעה צפון אמריקה עם שמונה יעדים מתוך ה-25 הראשונים.