נדב וליהיא רוביניב תכננו אירוע של פעם בחיים, אין ספק שהחתונה נהפכה לבלתי נשכחת לאחר שהזוג החליט להעבירה לגן הלאומי מצדה ולקיים את טקס החופה בארמון המערבי באתר ההיסטורי. הטקס המרגש התקיים בנוכחות 100 משתתפים, רובם חבריו המילואימניקים של נדב מהיחידה ולווה בהתרגשות רבה. 

ליהיא ונדב (צילום: אנדריי אברמוב, and_wedd@)
ליהיא ונדב (צילום: אנדריי אברמוב, and_wedd@)

הזוג המאושר: "תודה רבה לרשות הטבע והגנים. אנחנו מאוד מעריכים שאפשרתם לנו להתחתן במצדה. עבורנו מצדה הוא מקום יחיד במינו המשלב היסטוריה, גבורה יהודית ונוף עוצר נשימה. אנחנו תמיד שמחים לבקר באתרים של רשות הטבע והגנים וכבוד הוא לנו לכונן אירוע כה משמעותי בחיינו באתר כה מרשים וחשוב מצדה".

נועה גורדון, מנהלת הגן הלאומי מצדה: "מהרגע הראשון שהמ"פ פנה אלינו עם הבקשה לקיים טקס חופה על ההר, צוות הגן הלאומי נרתם למשימה בהתרגשות רבה. טקס חופה על הר המצדה זה אירוע מאוד מרגש בימי שגרה, אך בימים כאלו זה מרגש פי כמה. כשחייל מילואים המשרת באזורנו בוחר להתחתן במצדה, המסמלת גבורה, איתנות והמשכיות, זה רק מחזק את המשמעות והחשיבות המזוהים עם המקום. בתקופה כל כך קשה, רגע כזה נותן לכולנו קצת אור ותקווה שכולנו זקוקים להם. מאחלת לימים שקטים במהרה לכולנו, שנתחזק ונצמח ביחד".