חברת הסטארט-אפ "Joyned" מירושלים, שפיתחה את "Joyned Booking", פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה על חתימת הסכם של שותפות גלובלית עם ענקית התיירות המקוונת הבריטית "TravelUP", המציעה שירותי הזמנות לבתי מלון וחבילות נופש. שתי החברות מתכוונות ליישם בעתיד את הפתרון של "Joyned" לשירות הזמנת הטיסות של "TravelUP". פתרון Joyned Booking זמין עתה ללקוחות TravelUp ברחבי העולם. 

באפליקציית "TravelUp" ניתן להזמין טיסות של 200 חברות תעופה או להזמין חדרים ב-400,000 בתי מלון ב-30,000 יעדים ב-200 מדינות וכן להזמין טיולים מאורגנים.  

הפתרון שפיתחה "Joyned" מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. התהליך המשופר מגדיל את שיעור ההמרה של גולשים ללקוחות ומאפשר להגדיל את ההכנסות הכוללות של האתר ב-10% בממוצע.

ההכרזה על השותפות עם "TravelUP" מצטרפת לשורה של הסכמים מסחריים עליהם הכריזה "Joyned" בחודשים האחרונים עם מותגי תיירות בינלאומיים גדולים, ביניהם: הסכם מסחרי אסטרטגי עם ענקית טכנולוגיית התיירות "אמדאוס" (Amadeus), שיתוף פעולה מסחרי עם חברת ניהול היעדים המובילה "NexusTours" שפתרונותיה פועלים ב-58 יעדים ב-16 מדינות באזור הקאריביים, מרכז וצפון אמריקה, הסכם מסחרי עם רשת בתי המלון "RIU Hotels", ושיתוף פעולה מסחרי עם אחת מהחברות המובילות באירופה להשכרת בתי נופש - חברת "Vacation Homes OYO".

"אנו חיים בעידן שבו לתמיכה חברתית בהחלטות שלנו יש חשיבות גדולה ועל כן אתרי נסיעות צריכים להעמיק את מעורבות הלקוחות יותר מאי פעם בעבר", מסר קרייג אשפורד, המנהל המסחרי של "TravelUp", שבחר לשתף פעולה עם "Joyned" בעקבות היכרות עם הטכנולוגיה המתקדמת שלה ועם מעמדה הייחודי בשוק. "Joyned Booking" משלב חוויה חברתית באתרי "TravelUp" ומאפשר למשתמשים לשתף עם חברים ובני משפחה שאת דעתם הם מעריכים חלופות שונות של טיולים, בתי מלון וטיסות שאתם ייצאו לחופשה שהם מתכננים ביחד. כך ניתן לקבל מכולם אישורים ישירים להחלטות המתקבלות ביחד".

יונתן אברהם, מייסד משותף ומנכ"ל "Joyned", אמר כי "שיתוף הפעולה עם 'TravelUP' ינגיש את פתרון 'Joyned Booking' למספר גדול יותר של תיירים ברחבי העולם. בו בזמן, אנו חותרים לספק ללקוחות שלנו הזדמנות חסרת תקדים ליעל את המערכות התפעוליות שלהם, לשפר את השירות ללקוחות ולהגדיר מחדש את חוויית הזמנת הנסיעות".