רשת מלונות פרימה ממשיכה במגמת ההתרחבות שלה בארץ עם רכישתו של מלון חדש, מספר 21 שלה. הרשת רכשה את מלון מגדל ירושלים בסכום של כ-90 מליון שקל, וכבר בימים אלה הוא התחיל לפעול תחת השם PRIMA VERA. למרות שהמלון כבר פועל, ובימים אלה מארח משפחות של מפונים מרחבי הארץ, הרשת מתכננת להשקיע עוד כ-30 מיליון שקל בשדרוג החדרים ולובי המלון. 

עם השקת מלון PRIMA VERA, הרשת מציעה למעשה חמישה מלונות בעיר הבירה. המלון החדש נכנס תחת הקטגוריה של מלון אורבני הכולל 17 קומות ו-120 חדרים. המלון החדש נמצא ברחוב הלל והוא פונה לקהל שמחפש לחוות את מרכז העיר ולהיות במרחק הליכה מהאטרקציות השונות. הבנין בו יושב המלון הוא רב הקומות הראשון בירושלים, וכולל שני אגפים נפרדים: האחד משמש כמלון והשני משמש למשרדים. בשתי הקומות הראשונות, בכל אגף, קיימות חנויות מסחר. 

פרימה ורה ירושלים (צילום: איציק שוקל)
פרימה ורה ירושלים (צילום: איציק שוקל)

אבי דור, מנכ"ל רשת מלונות פרימה: "גם בתקופה מורכבת זו אנו מאמינים כי התיירות עוד תחזור לירושלים. המלון החדש מעניק לרשת אחיזה משמעותית במרכז העיר נוכח מיקומו האסטרטגי, ברח' הלל, הסמוך למקומות הבילוי, המסעדות, מדרחוב בן יהודה ושאר האטרקציות המעניינות ביותר בעיר. רכישת המלון, החמישי במספר בירושלים, נעשה כחלק מהראייה האסטרטגית של הרשת את העתיד בשנים הקרובות בעיר, עם המשך התחזקות התיירות, כמו גם בראייה אסטרטגית ארוכת טווח של התרחבות הרשת בארץ ובחו"ל בכלל ובמרכז אירופה בפרט. אנו נחל בביצוע עבודות החידוש והשדרוג של המלון עם סיום המלחמה, במספר שלבים, במשך שנתיים".