השבעה באוקטובר טלטל את המדינה, אך מיד לאחריו יצר גל של התנדבות למען הקהילה. אנשי עסקים בכירים, יזמי הייטק ואנשי הון סיכון אף הקימו את עמותת Israeli Children's Fund - עטופים באהבה (ICF) עבור ילדי המלחמה הרבים שאיבדו את הוריהם. עמותה שמטרתה לספק סיוע ארוך טווח לילדים, למשפחות המאמצות והאפוטרופוסים שמעתה יאלצו לשאת בהוצאות כלכליות נוספות.

לקראת השנה האזרחית החדשה מלון The Jaffa ועמותת "Israeli Children's Fund עטופים באהבה" יערכו אירוע התרמה ייחודי שכל הכנסותיו יועברו כתרומה לקרן. ערב ההתרמה שייקרא "הדים של תקווה" נוצר על מנת להדהד קולות של תקווה לעתיד טוב יותר בשנה החדשה.

האירוע ילווה בליין אפ עשיר המתפרש על מספר מתחמים, ומייצגי וידיאו מרהיבים של אמנות טכנולוגית חדשה וייחודית, כולם במסר של תקווה ואופטימיות.

בחלל המרכזי חוויה טרנספורמטיבית שבמרכזה מסע מוסיקלי אקלקטי המשלב גרוב אלקטרוני עם מיתרים ושירה. פיטר ספייסי (עומר לוז), מפיק מוזיקה אלקטרונית/DJ ואמן רב-תחומי, עם רביעיית המיתרים 'צ'יל פיל  אורקסטרה' והזמרת צליל דנין בביצוע קטעים מקוריים וקלאסיקות על זמניות בעיבודים חדשים, כאשר ברקע, על קירות הג'אפה, יוקרן וידאו ארט שנוצר במיוחד לאירוע ע"י האמנית שלומית יעקב.

בחלל הצ'אפל יתקיים מסע סאונד הילינג טרנספורמטיבי בהנחייתו של דרור רדה, המומחה ביצירת מרחבים וצלילים מרפאים לצד וידאו ארט של שירלי שור.

תרומה לקרן תתאפשר באמצעות רכישת כרטיסים בפלטפורמת ZYGO.co.il, השייכת לערד פרוכטר שנצל בעצמו ממסיבת נובה. הכרטיסים מוצעים במספר קטגוריות מחיר ומיועדים לתרומה (ע"פ סעיף 46א). לדוגמה, כרטיס סטנדרטי יעלה 500 שקל והוא מקנה כניסה למתחמי האירוע – הצ'אפל, המתחם המרכזי ומתחם קבלת הפנים בלובי, שבו תוגש שמפנייה ללא עלות בין השעות 20:00 ל-22:00. כרטיס VIP ב-1,000 שקל יכלול כניסה למתחם אקסלוסיבי שבו יוגש אלכוהול כחלק מהכרטיס וללא עלות. וכמובן כניסה למתחמי האירוע – הצ'אפל, המתחם המרכזי ומתחם קבלת הפנים בלובי. כרטיס VIP All access, שעלותו 1,350 שקל, יכלול גם ארוחת ערב בסגנון בופה ממטעמי מסעדת ג'ורדינו, שתהיה פתוחה לאורך כל האירוע. הארוחה כוללת תפריט אלכוהול. 

אם אתם רוצים גם לשהות ללילה, מלון הג'אפה מציע חבילות לינה מיוחדות לרגל האירוע. לדודמה, בתמורה ל-2,350 שקל לזוג, תהנו מכרטיס סטנדרט + לילה במלון.