שנה לאחר שהשיקה את הקו לטוקיו, אל על הודיעה היום (ראשון) כי מחזירה את הקו ליעד הפופולרי ומרחיבה אותו ממתכונת עונתית (מרץ-נובמבר) למתכונת שנתית מלאה, זאת על מנת לתת מענה לעלייה ברצון הישראלים לטוס ליפן לצורכי תיירות וכמובן למגזר העסקי. 

למרות המלחמה: כנראה תטוסו השנה הרבה יותר ממה שחשבתם
מוכנים לזה? הטיסות ליעדים הכי אקזוטיים בעולם חוזרות לישראל

מחיר כרטיס יחל ב-999 דולר, מתחילת מרץ ועד אמצע יוני – תקופה שנחשבת שיא עונת התיירות ביפן. לוח הטיסות פתוח למכירה עד דצמבר 2024, כאשר הטיסה הראשונה צפויה להמריא ב-6 במרץ 2024. המתכונת השנתית החדשה של הקו, תכלול עד 4 טיסות בשבוע בקו ת"א-טוקיו לאורך כל השנה. 

הטיסה הראשונה של אל על לטוקיו, התקיימה כזכור במרץ 2023, ומספר חודשים לאחר מכן חתמה החברה על הסכם שיתוף קוד (CODESHARE), עם חברת התעופה היפנית ANA, מה שמאפשר לנוסעי אל על טיסות המשך נוחות למגוון יעדים ביפן.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "הקו לטוקיו הושק בהצלחה רבה בשנה שעברה וזכה לאהדת הנוסעים במהלך חודשי הפעלתו. לאור הצורך העולה בקרב הישראלים לצאת לטיסות התאווררות ובקרב המגזר העסקי שממשיך לנהל קשרי עבודה ענפים ביפן, החלטנו להרחיב את פעילות הקו למתכונת שנתית מלאה הכוללת עד 4 טיסות שבועיות. יפן נחשבת למדינה אוהדת מאוד כלפי ישראל, ותצטרף לרשימת היעדים אליהם מפעילה החברה טיסות ישירות".