בימים האחרונים צה"ל הודיע על כוונתו לשחרר בשבועות הקרובים אלפי חיילי וחיילות מילואים שגויסו ב-7 באוקטובר. בעקבות ההכרזה, הודיעה רשת מלונות הבוטיק אטלס על מבצע "חופשת שחרור".

במסגרת המבצע, שתוקפו מה-10.01 ועד סוף מרץ 2024, תינתן למילואימניקים ולמילואימניקיות המשרתים והמשוחררים הנחה גורפת של 30% הנחה על תעריפי הלינה בכל 16 ממלונות הרשת, בכל ימות השבוע (כולל סופי שבוע) עבור אירוח יחיד או זוגי, בכפוף להצגת תעודת מילואים ובהזמנה באתר הרשת או במוקד הטלפוני שלה.

בקסטייג' (צילום: נתן דביר)
בקסטייג' (צילום: נתן דביר)

לדברי ירון ליפמן, סמנכ"ל מטה ברשת מלונות אטלס: "מזה שלושה חודשים עשרות אלפי חיילים וחיילות מילואים עושים לילות כימים עבור מדינת ישראל והגנה על בטחונה. כמילואימניק פעיל בעצמי, אין לי ספק לגבי הצורך שלהם בחופשת רגיעה והתאווררות כחול-לבן ומכאן יזמנו את המבצע שמעניק להם הנחה משמעותית במחיר החופשה. כמי שנרתמו כבר מן היום הראשון- לצד כל ענף המלונאות- לטובת אירוח מפונים ותורמים מאות חדרים לאירוחם ואירוח חיילים וחיילות בעת הזו, עבורנו זה המשך טבעי ליכולת שלנו להפגין את התמיכה של העורף כלפי מי שנותנים את הכל והשאירו מאחוריהם את הבית, המשפחה והעבודה".