רשת בתי המלון הבינלאומית Precise, משיקה ברומא, בירת איטליה, את המלון Precise House Mantegna Roma. המלון, הממוקם ברובע Tor Marancia, יציע לאורחיו חוויית אירוח הכוללת עיצוב מוקפד, מיקום אסטרטגי ומחירים אטרקטיביים.

Precise House Mantegna, שהוקם לפני 14 שנים, עובר בימים אלו מתיחת פנים נרחבת בעלות של כ-25 מיליון שקלים. המלון, שמתפרש על שטח של 15,000 מ"ר, וכולל 330 חדרים,  מתוכם 31 סוויטות, כולל גם אולם כנסים גדול המכיל עד 1,000 משתתפים. במסגרת שיפוצו, תיפתח במלון מסעדת שף וכן ייבנה ספא יוקרתי על שטח של 700 מטר רבוע עם בריכת שחיה מקורה. עוד במסגרת השיפוץ, שדרוג של כלל חדרי המלון ומרכז הכנסים.

Precise House Mantegna נמנה על קטגוריית "PRECISE HOUSE" של הרשת, המציעה חוויה אורבנית בדרגת 4 כוכבים ומשלבת עיצוב מסוגנן במחירים נוחים. המלון ממוקם במרחק נסיעה של כרבע שעה ממרכז רומא ובמרחק נסיעה של כעשרים דקות מנמל התעופה המרכזי של רומא - לאונרדו דה וינצ'יפיומיצ'ינו. 

Precise House Mantegna Roma (צילום: Precise)
Precise House Mantegna Roma (צילום: Precise)

רומא, בירת איטליה, ידועה כעיר החיים הטובים (La Dolce Vita) וכיעד קולינרי פופולרי, כמו גם כעיר בעלת אתרים היסטוריים מרהיבים ואתרי דת בולטים (דוגמת הוותיקן). שנת 2023 הייתה שנת שיא בתיירות החוץ לבירת איטליה, וביקרו בה 35 מיליון תיירים. מיקומו של המלון ייחודי מאוד והוא שוכן בלב Tor Marancia, שכונה ססגונית הידועה באומנות הרחוב המרהיבה שלה בדמות ציורי גרפיטי על בניינים רבים לאורך ולרוחב השכונה.

השקת המלון ברומא מתרחשת לאחר השקת המלון היוקרתי Precise Tale Poggio Alla Sala בטוסקנה שנבנה על שרידי אחוזה עתיקה מהמאה ה-18 וכן לאחר פתיחת מלון בברלין - Precise Tale Berlin Potsdamer Platz בו ממוקמת המסעדה של השף אסף גרניט, "ברטה".

רון בן חיים, יו"ר ובעלי רשת מלונות Precise: "אנו מתרגשים לפתוח את השנה בהשקה של מלון חדש באחת הערים היפות בעולם, רומא שבאיטליה. רומא אהובה מאוד על מטיילים רבים מרחבי העולם כמו גם על המטייל הישראלי. תוך נאמנות למוניטין של מלונות Precise, מלון Precise House Mantegna Roma יציע לאורחיו חוויה אורבנית אותנטית וסוחפת בלב שכונה איטלקית מיוחדת ובמחירים סבירים".