אילת סוגרת 4 חודשים של אירוח מפונים, וכעת היא מזמינה את תושבי ישראל להחזיר לה בחזרה, במסגרת קמפיין בשיתוף תאגיד התיירות אילת - Eilat love back. במסגרת הקמפיין, כל מי שיזמין לילה במלון בעיר באמצע שבוע במהלך חודש פברואר, ישלם עד 500 שקל לזוג ללילה ויקבל 300 שקל לבזבוזים (cash back), בהזמנה של מינימום 2 לילות. 

במסגרת המיזם Eilat love back, שיהיה תקף למשך כל חודש פברואר, מוזמנים תושבי ישראל להזמין נופש באילת, באמצע שבוע (ימים ראשון-רביעי) במחיר של עד 500 שקל לזוג ללילה ולקבל 300 שקל למימוש במסעדות, באטרקציות ובחנויות.

בין מלונות ההתאחדות שמשתתפים במיזם: דן נפטון, דן פנורמה, מלונות אסטרל, מלונות בראון, מלונות ישרוטל ים סוף והמלך שלמה, מלונות פתאל יו מג׳יק פאלאס, ליאונרדו ריזורט, אוריכדיאה, ריף, ג׳קוב, קיסר ועוד. 

הנופשים במסגרת המיזם יהיו על בסיס לינה וארוחת בוקר, דבר שיאפשר לנופשים ליהנות מההיצע הקולינרי  של אילת וכך לחזק עסקים מקומיים. את השוברים אפשר יהיה לממש בלמעלה מ-250 עסקים אילתיים, בהם מסעדות ובתי קפה, ברים ומועדונים, חנויות ומסחר, אטרקציות, יופי וספא ופעילויות פנאי. במסגרת המיזם, יקבלו אורחי העיר 3 שוברי הנחה/רכישה דיגיטליים על סך 100 שקל כל אחד למימוש בעסקים המשתתפים בפרויקט, בזמן שהותם בעיר. שובר אחד מתוך השלושה יהיה תקף למסעדות. את השובר יש לממש במלואו. 

קמפיין eilat love back (צילום: יאיר ואלר)
קמפיין eilat love back (צילום: יאיר ואלר)

המיזם הוא הדרך של עיריית אילת לתמוך בעסקים המקומיים, עם מימון תקציב בזבוזים לכל הזמנה, שיהיה תקף רק לתקופת החופשה, וגם להעניק חוויות חופשה מלאה לכל מי שיגיע לעיר. 

כמו כן, בחודש פברואר יוכלו המבקרים ליהנות ממגוון פעילויות, בהם מיזם "101 חוויות, אילת אחת אפס שקלים", שמציע למבקרים מגוון עצום של חוויות אליהן יכולים להצטרף, כמו שייט בים האדום, טיול אופניים חשמליות במדבר, סיורים קולינריים, סשן חתירה בסאפ ועוד. גם התרבות בעיר ממשיכה להתעורר ובפברואר יתקיים סופ"ש ג'אז חורף (22-24.2), ובתאריכים 15-16.2 יתקיים תיאטרון רחוב בטיילת אילת וקבלת שבת בחופים.

Eilat love back, במהלך כל חודש פברואר.
פרטים על כל המקומות המשתתפים, ניתן לראות באתר https://eilatloveback.co.il