ענקית הלואו קוסט ריינאייר שרק שבה לפני כשבועיים לישראל, ממשיכה לעורר סערה בארץ לאחר שכל הטיסות מנתב"ג בחודשים מרץ ואפריל בוטלו במפתיע.

במקום השני: המדינה המוסלמית אליה טסו הישראלים תוך כדי המלחמה
המגמה מתרחבת: חברת התעופה האירופית שתשקול את נוסעיה

חברת התעופה החלה ליצור קשר עם לקוחות רבים שרכשו כרטיסים לטיסות בחודשים הללו וקיבלו הודעות על ביטול הטיסות. החברה יידעה את הלקוחות שהם זכאים להחזר, או הזמנה מחדש למועד מאוחר יותר, או אפשרות לטוס באותו מועד בחברה אחרת.

עם זאת, לקוחות רבים טענו כי בינתיים לא ניתן לרכוש כרטיסים חדשים לתקופה הקרובה עם חברת הלואוקוסט. מבדיקה שביצענו בלוח הטיסות של חברת התעופה, עולה כי אל היעדים אליהם היו טיסות מישראל אכן נעלמו כל הטיסות במהלך החודשיים הבאים, כאשר החל מחודש מאי לוח הטיסות מתמלא מחדש. יובהר כי עקב חוסר הוודאות, טרם ברור האם גם טיסות אלה יופעלו בהתאם.

לוח הטיסות הריק (צילום: צילום מסך)
לוח הטיסות הריק (צילום: צילום מסך)

כזמור, זוהי סערה נוספת של ריינאייר בישראל, לאחר שבשבוע שעבר הצליחה לעורר מהומה בארץ כשהתברר שנוספה אפשרות לבחור את מקום המגורים שלכם כ"הטריטוריה של פלסטין הכבושה", עבור תושבי הרשות הפלסטינית.

ענקית הלואו קוסט ששבה בישראל לאחר ארבעה חודשים, הפעילה טיסות לווינה, ברגמו, ממינגן, באדן באדן ומרסיי. כל אלו כאמור בוטלו במרץ ובאפריל, זאת בזמן שבעת חזרתה לישראל תוכננו לחזור טיסות לכל יתר היעדים מהאביב הקרוב.