אחרי חמישה חודשים של מלחמה, העסקים בהדר-ואדי ניסנס בחיפה, מנסים להעלות את המורל ולעודד את התיירות. כחלק מהניסיונות משוך את המטיילים, הם יזמו את "קרוב לבית", אירוע שמציע 28 סיורים שונים במהלך 4 ימים. ב-6-9 במרץ, המדריכים המקומיים יעברו בין בתי העסק השונים, בניסיון לחשוף אותם לקהל.

שכונת הדר בחיפה היא אחת השכונות המרתקות בארץ. יש בה פסיפס אנושי שמורכב מכל הקבוצות המרכיבות את החברה הישראלית, קולינריה מקומית עשירה ואומנות ותרבות שמדברות עברית, ערבית ורוסית. במיוחד בימים אלו, זו שכונה שממלאת בהשראה, כל שאם אתם מגיעים לאיזור חיפה תוכלו גם לתמוך בעסקים קטנים ומקומיים וגם ליהנות מאווירה טובה, תוכן מעניין ואוכל מצוין.

פסטיבל קרוב לבית (צילום: שירי ויצנר)
פסטיבל קרוב לבית (צילום: שירי ויצנר)

במהלך ארבעה ימים יערכו במקום סיורים עם מדריכים מקומיים, אירועי רחוב של מוסיקה ואמנות, סדנאות מייקרים ושיתופי פעולה קולינריים בין בתי האוכל והתרבויות השונות, אופנה וקיימות.

בין הסיורים: סיורי טעימות, מייקרים והיסטוריה. חשיפה לעסקים נסתרים בשכונה ופנינים תרבותיות בהדר. בעלות 20-50 שקלים לסיור; סיורי בארים וברי יין מקומיים – ברחוב מסדה חיפה; סיורים בשוק תלפיות; אירועי תרבות ומוזיקה: מסיבות, שירה, נגינה, ופרפורמנסים שונים; סדנאות: בישול, תפירה, אמנות, צילום ועוד.

כמו כן, במסגרת יום האישה הבינלאומי, ב-8.3 יערך הסיור נהדרות -סיפורן של נשים, אמניות, חולמות ולווחמות בוואדי ניסנס.

מתי: 6-9 במרץ
לכל הפרטים: https://tickchak.co.il/hadarhaifa