מלון קרלטון תל אביב נבחר למלון הטוב ביותר בארץ לשנת 2023, כך עולה מנתונים של אתר world travel awards. המלון שמחזיק בחמישה כוכבים, יושב בקו החוף של תל אביב, ממש בסמוך למרינה גורדון. למלון 15 קומות והוא שודרג לפני כמה שנים. במלון תמצאו סוויטות עם נוף פנורמי לים התיכון, טרקלין עסקים ועוד. אחד הספוטים היפים שלו, הוא הגג שמציע נוף פנורמי על הים והעיר, מתחם כושר מפואר, ספא ובריכה.

ארגון World Travel Awards מעניק מדי שנה את פרסי המצוינות בענף התיירות והנסיעות, והוא מתואר על ידי הWall Street Journal  כ"אוסקר של ענף התיירות". התוצאות מבוססות על סוכנויות נסיעות, אנשי מקצוע מהענף והציבור הרחב מלמעלה מ-160 מדינות.

מלון קרלטון (צילום: איה בן עזרי)
מלון קרלטון (צילום: איה בן עזרי)

בנוסף לזכייה של קרלטון למלון הטוב ביותר בישראל, מלון נורמן בתל אביב זכה בתואר "מלון הבוטיק הכי טוב בישראל", בתואר "מלון העסקים הטוב ביותר בישראל" זכה דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב שזכה גם בתואר "מלון הוועידות הכי טוב בישראל". בתואר "מלון הסוויטות הטוב ביותר בישראל" זכה מלון קמפינסקי.

יוסי נביא מנכ"ל מלון קרלטון: "אנחנו נרגשים על הבחירה של WTA בקרלטון תל אביב כמלון הטוב ביותר בישראל. מדובר בתעודת כבוד לענף התיירות הישראלי כולו ולמלונות בתל אביב בפרט. מדובר באוסקר של ענף התיירות וכשגוף כזה בוחר בנו במלון הטוב ביותר, הרף להמשיך ולשמור על המקום הראשון רק עולה עבור קהל לקוחותינו הכולל אנשי עסקים, תיירים המגיעים לישראל, תיירים ישראלים וכמובן דיפלומטים וראשי מדינות המתארחים במלון כדרך קבע.