אבו גוש עולה על מפת התיירתו, כשלראשונה יבנה בשטחה מלון בן 120 חדרים. הישוב, הנמצא ליד ירושלים מוכר בעיקר בזכות המסעדות הרבות שמושכות תיירים בסופי שבוע, אך עד עתה לא היה בו מקומות לינה. כעת, לאחר שבמכרז של רשות מקרקעי ישראל בשיתוף משרד התיירות נבחר זוכה בשם תומר ח. נכסי תיירות בע"מ, תכנית בניית המלון צפויה לצאת לפועל.

המגרש עליו יבנה המלון הוא חלק מתוכנית "אבו גוש-מתחם הטיגראט" הנמצאת בצדו המערבי של הישוב, בשטח התחום בדרך השלום (כביש 425), פינת רחוב עבד אל-רחמן ומתפרשת על כ-27 דונם.

המגרש יושב על מתחם המשטרה הבריטית (הטיגארט) וסביבתו. המתחם כולל שטח בהיקף של כ-14,800 מ"ר לתיירות ונופש בהיקף של כ-120 חדרי מלון, הכולל שני מבנים המיועדים לשימור, מצודת המשטרה הבריטית (הטיגארט) ומבנה הווילה. מבנים אלו מהווים נקודת ציון היסטורית בעלת חשיבות משמעותית במורשת האזור ולצידם יוקם מלון חדש; מצפון למגרש המלונאי תא שטח נוסף של כ-4 דונם המיועד למבנה המועצה וחלקו למסחר.

שר התיירות חיים כץ: "משרד התיירות בראשותי פועל לגיוון והגדלת ההיצע של חדרי האירוח ברחבי הארץ ובמיוחד במוקדי תיירות כמו ירושלים וסביבתה. המלון החדש יתרום לפיתוח התשתיות התיירותיות באבו גוש,  יחבר את המבקרים לתרבות המקומית ויעודד את התיירות באזור".

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל "אנו מברכים את חב' תומר ח. נכסי תיירות על זכייתם במכרז שבמסגרתו יוקם מתחם חדש למלונאות ונופש באבו גוש, אשר ירחיב את היצע חדרי המלון לאירוח ותיירות פנים ארצית ובינלאומית במרחב הסובב את ירושלים. למכרז היתה היענות מרשימה ובסופו של דבר הוגשו 7 הצעות. הרשות תמשיך לפעול ליצירת מענים בתחומי התיירות והנופש לצד פתרונות דיור, מסחר, אנרגיה ותעסוקה".