לאחר עיכובים וביטולים מפתיעים, חברת "ספיריט הפקות עולם" הודיעה היום (רביעי) כי הטיסות הישירות לאיי סיישל ומאוריציוס יחזרו סופית כבר בתאריך 4 באפריל 2024, עם חזרתה של חברת התעופה אייר סיישל לישראל.

לראשונה אי פעם: טיסה ישירה מישראל ליעד הקסום ביוון
"האח הגדול" בחופשה? ענקית האירוח העולמית שמה סוף לתופעה

לסיישל ניתן להגיע באמצעות הטיסה של אייר סיישל שתפעיל 2 טיסות שבועיות ישירות מישראל, ולמאוריציוס ניתן להגיע במהלך השנה בטיסות סדירות עם אייר סיישל עם עצירת ביניים קצרה בסיישל. 

סיישל נמצאת באוקיינוס ההודי בחלק הסמוך לצדה המזרחי של יבשת אפריקה ומתאפיינת במזג אוויר טרופי חמים לאורך כל השנה, בהם הטמפרטורות נעימות לבילוי בחוף, והים בה רגוע רוב עונות השנה. הטמפרטורה גם מתאימה לרחצה רוב השנה. היעדים מתאימים בעיקר לאותם אנשים אשר מחפשים יעד חם, אקזוטי, המציע טבע פראי וטרופי, חופים ומי טורקיז צלולים. היעד מציע חופשת רגיעה בנופים מרהיבים ובלתי נשכחים. מה שמדהים ביעד הוא שמדובר במפלט האולטימטיבי והמושלם לברוח מהלחץ הישראלי.

שמורת טבע באיי סיישל (צילום: יח''צ ספיריט)
שמורת טבע באיי סיישל (צילום: יח''צ ספיריט)

מטעם החברה נמסר: "אנו שמחים להודיע על חידוש הטיסות מתל אביב למאהה-סיישל. לאחרונה נרשמה עלייה משמעותית בביקושים לטיסות ביעדים שונים, וביניהם גם לטיסות ליעדים אקזוטיים".

טלי יטיב, מנכ"לית חברת "ספיריט הפקות עולם", אמרה: "אנו נרגשים עם חזרתה של אייר סיישל לטיסות סדירות כבר מחג הפסח הקרוב בנוסף לטיסות שלנו. סיישל נמצאת באור הזרקורים העולמי השנה בזכות בחירתה כאחד המקומות הטובים ביותר לטיול על ידי המגזין היוקרתי פורבס ולא בכדי. עבור מדינת איים קטנה (455 קמ"ר בלבד) הגיוון כאן בולט - תוכלו לטפס על הרים, לגלוש בחופים תכולים, לטייל בג'ונגל, לראות טבע, נוף עוצר נשימה ושלווה מדהימה. הסיבה העיקרית שהישראלים נוהרים לשם היא התושבים הידידותיים, הטבע המיוחד והמטבח המעניין".