חברת התעופה וענקית הלואו-קוסט ריינאייר ביטלה היום (חמישי) את כל הטיסות מישראל ואליה עד הודעה חדשה. למעשה, גם היעדים שנשארו פתוחים להזמנה מסוף אוקטובר ועד הרבעון הראשון של שנת 2025, נעלמו מלוח הטיסות באתר. 

סערת ריינאייר נמשכת - המנכ"ל: "מאוכזבים עמוקות מנתב"ג"
סערה בישראל: חברת התעופה מציגה - מגורים ב"פלסטין הכבושה"

כזכור, חברת התעופה חזרה לזמן קצר בחודש שעבר, אך לפתע ביטלה את כל הטיסות וללא כל סיבה ברורה. לאחר תקופה ארוכה, התייחס מנכ"ל החברה לסיבות הביטול וטען כי ביקשו מרשות שדות התעופה אישור להשתמש בטרמינל 3 ולשלם על כל נוסע את מסי הנמל כמו בטרמינל 1. ברשות סירבו ובריינאייר הודיעו כי יבטלו את הטיסות. למרות הכל, סיבת הביטול עדיין תמוהה מאוד, שכן ממילא את מסי הנמל משלמים הנוסעים, כלומר אנחנו, מה שהיה מייקר לנו את הכרטיס ב-15$ בלבד. 

מטוס ריינאייר (צילום: REUTERS/Andrius Sytas)
מטוס ריינאייר (צילום: REUTERS/Andrius Sytas)

"התאכזבנו עמוקות מהסירוב של נתב"ג לפתוח מחדש את טרמינל 1 עבור טיסות הלואו-קוסט, שבו פועלת ריינאייר בדרך כלל", אמר המנכ"ל אדי ווילסון, "לא אכפת לנו אם נמל התעופה יאלץ אותנו להעביר את הטיסות שלנו בטרמינל 3 לתקופה זמנית בגלל הירידה הגדולה בתנועה מ/אל תל אביב, אבל זה צריך להיעשות במחירי טרמינל 1 המוסכמים". נציין כי חברת הלואו קוסט וויז אייר שחוזרת לישראל, כבר הודיעה כי תפעל כך מטרמינל 3.