לאחר חמישה חודשים: ענקית הלואו קוסט, חברת התעופה איזיג'ט הודיעה היום (שישי) שתחדש את טיסותיה לישראל וממנה החל מה-25 במרץ. 

סופית: המועד בו יחזרו הטיסות מישראל ליעדים האקזוטיים בעולם
רשימת היעדים החמים לפסח: איזו מדינה ממוקמת במקום הראשון?

החברה תטוס בינתיים ליעדים לונדון, ברלין, אמסטרדם, ז'נבה, באזל ומילאנו. טיסות ליתר היעדים אמורות לחזור בחודש אוקטובר הקרוב. כידוע, חברת התעופה הפסיקה לטוס לישראל עם פרוץ המלחמה והייתה אמורה לחזור לפני כשבוע, אך המועד נדחה.

מטוס של חברת איזיג'ט (צילום: רויטרס)
מטוס של חברת איזיג'ט (צילום: רויטרס)

חזרתה של איזיג'ט מגיעה ברקע הביטול הגורף של ריינאייר לטוס לישראל בשנה הקרובה. בריינאייר טענו כי הסיבה המרכזית לביטול הינה כי ברשות שדות התעופה לא אישרו לחברת התעופה להשתמש בטרמינל 3 ולשלם על הנוסעים את מסי הנמל המופחתים של טרמינל 1.

למרות זאת, סיבת הביטול של ריינאייר עדיין תמוהה מאוד, שכן ממילא את מסי הנמל משלמים הנוסעים, כלומר אנחנו, מה שהיה מייקר לנו את הכרטיס ב-15$ בלבד. בכל מקרה, גם חברת התעופה וויז אייר חזרה בתחילת החודש ופועלת בטרמינל 3.

מטוס ריינאייר  (צילום: REUTERS/Paul Hanna//File Photo)
מטוס ריינאייר (צילום: REUTERS/Paul Hanna//File Photo)

"התאכזבנו עמוקות מהסירוב של נתב"ג לפתוח מחדש את טרמינל 1 עבור טיסות הלואו-קוסט, שבו פועלת ריינאייר בדרך כלל", אמר המנכ"ל אדי ווילסון, "לא אכפת לנו אם נמל התעופה יאלץ אותנו להעביר את הטיסות שלנו בטרמינל 3 לתקופה זמנית בגלל הירידה הגדולה בתנועה מ/אל תל אביב, אבל זה צריך להיעשות במחירי טרמינל 1 המוסכמים".