למרות המלחמה: חברת התעופה יורווינגס (Eurowings) השיקה היום (שבת) לראשונה את פעילותה בישראל עם נחיתת טיסת הבכורה בנתב"ג. החברה מציעה טיסות מתל אביב לדיסלדורף שבגרמניה, והיא מוגדרת כחברת לואו קוסט.

לאחר חמישה חודשים: ענקית הלואו קוסט חוזרת לישראל | כל הפרטים
רשימת היעדים החמים לפסח: איזו מדינה ממוקמת במקום הראשון?

החברה הייתה אמורה להתחיל לפעול בישראל כבר בחודש דצמבר האחרון, אך העניין הוקפא עקב המלחמה. החברה אף תכננה גם להפעיל טיסות בין תל אביב לפראג, אולם בינתיים גם תוכנית זו לא תצא בקרוב לפועל. מחיר הכרטיס לדיסלדורף מתחיל ב-89.9 דולר לכיוון.

מטוס Eurowings בישראל (צילום: סיון פרג')
מטוס Eurowings בישראל (צילום: סיון פרג')

מי את Eurowings?

חברת הלואו קוסט הינה חברת בת של לופטהנזה ומחזיקה בצי הכולל יותר מ-100 מטוסים, הטסים ל-150 יעדים ביותר מ-50 מדינות, ומאייש אותו צוות עובדים מאותו מספר של מדינות. לחברה יש 11 בסיסים בינלאומיים ובניגוד ללופטהנזה, חברת יורווינגס מציעה אך ורק טיסות ישירות מנקודה לנקודה – ללא טיסות המשך. 

מרכוס הגנברוך, מנהל המכירות הראשי של קבוצת לופטהנזה בישראל: "הקו הישיר החדש מחבר לראשונה את תל אביב לאזור המאוכלס ביותר בחלק המערבי של גרמניה. יורווינגס היא חברת התעופה החמישית מקבוצת לופטהנזה המחברת בין ישראל לאירופה וליעדים נוספים. עם הצעת הערך הייחודית שלה, יורווינגס מרחיבה את האפשרויות עבור הלקוחות שלנו בישראל".

מטוס חברת Eurowings (צילום: REUTERS/Wolfgang Rattay)
מטוס חברת Eurowings (צילום: REUTERS/Wolfgang Rattay)

חברת תעופה נוספת מהקבוצה חוזרת לישראל

עקב העלייה בביקוש, ב-24 במרץ חברת התעופה בריסל איירליינס תחדש את טיסותיה לתל אביב ותפעיל 3 טיסות שבועיות בימים ראשון, שני וחמישי מתל אביב לבריסל. טיסות אלו יתקיימו עד סוף חודש אפריל. בשלב מאוחר יותר, תדירות הטיסות ולוחות הזמנים עשויים להתעדכן בשיתוף פעולה עם כל חברות קבוצת לופטהנזה.

מטוס בריסל איירליינס (צילום: REUTERS/Francois Lenoir)
מטוס בריסל איירליינס (צילום: REUTERS/Francois Lenoir)

כזכור, החל מתחילת ינואר קבוצת לופטהנזה החלה לחדש בהדרגה את פעילות טיסותיה לתל אביב, לאחר הפסקה מוחלטת מאוקטובר. לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן איירליינס היו חברות התעופה האירופאיות הראשונות שחידשו את טיסותיהן מפרנקפורט, מינכן, ציריך ווינה לתל אביב. 

בשל הביקוש הגובר מצד הנוסעים לטיסות אל/מישראל, תדירות הטיסות של כל החברות בקבוצה גדל, כאשר מתחילת החודש נוספו בין טיסה שבועית אחת לשתי טיסות שבועיות ליעדים אליהם יש טיסות מישראל.