לאחר שאירח בחודשים האחרונים מפונים מצפון ומדרום, מלון "גולדן קראון - הר הקפיצה", מרשת מלונות גולדן קראון, פותח כעת את שעריו שוב לאירוח.

המלון שוכן על פסגת ההר הצופה לעמק יזרעאל בסמוך להר הקפיצה. והוא משמש כבסיס טוב ליציאה לטיולים ולאטרקציות באזור עמק יזרעאל אשר נמצא במרחק נסיעה קצר. במלון כ-270 חדרים גדולים ומרווחים המאפשרים אירוח זוגי או משפחתי. בריכת שחייה רחבת ידיים, ג'קוזי, סאונות רטובות ויבשות וחדרי טיפול המאפשרים לאורחים ליהנות משלל פינוקים. 

מלון גולדן קראון (צילום: באדיבות רשת מלונות גולדן קראון)
מלון גולדן קראון (צילום: באדיבות רשת מלונות גולדן קראון)

אגף חדרים חדש, מציע 26 חדרי אירוח משפחתיים. בנוסף, למלון מתחם ספא ייחודי בשילוב בריכה פנימית מחוממת, הצופה לנוף המרהיב של הר הקפיצה ומרפסת שיזוף הפונה לנוף העמק. כעת פותחת הרשת גם את הספא של המלון לאורחים ויאפשר למתארחים במלון כניסה חינם לספא וטיפול חינם, למי שיזמין 2 לילות במלון.

בנוסף, שידרגה הרשת את חדר האוכל של המלון עם תוספת של "איים" בהם מתקיימת פעילות פרונטלית של בישול, הכנה והגשה לצד טאבון ענק שמוצב לעיני הסועדים במרכזו של המטבח. 

מיקי שוורץ, מנכ"ל רשת "גולדן קראון": "לאחר תקופה מאתגרת ומורכבת בכל החזיתות, אנחנו פותחים את שערינו כעת לאירוח מחבק ומרגיע, ומבטיחים לאורחים חוויה מושלמת המותאמת לתקופה. התאמנו את האירוח לרוח התקופה הן מבחינת המחיר והן מבחינת חווית הלקוח.  המחירים שאנחנו מציעים כעת, נוחים ומתאימים לתקופה, ובנוסף אנחנו מציעים סל הטבות ופינוקים: ארוחת ערב זוגית חינם או טיפול בספא, ומקווים שהאורחים יצביעו ברגליהם ונתניע מחדש את התיירות בארץ", מוסיף שוורץ.