לאחר חצי שנה מפרוץ המלחמה, חברות התעופה הזרות ממשיכות לשוב לישראל. החל ממחר (שני) ובמהלך החודש הקרוב, יצטרפו לחברות התעופה הפועלות בנתב"ג עוד שש חברות זרות.

וויז או איזיג'ט? מי יותר זולה, ואת מי אל על מנצחת? | מבחן הלואו קוסט לפסח
טיסות לואו קוסט לאילת? מירי רגב באולטימטום חד משמעי

1 באפריל: איבריה
החברה הספרדית תחדש את טיסותיה ממדריד עם ארבע טיסות שבועיות בימי ראשון, שני, רביעי ושבת. 

1 באפריל: בריטיש איירווייז
חברת התעופה הלאומית של הממלכה הבריטית תחדש את הקו הפופולרי מנמל התעופה הית׳רו שבלונדון. גם כאן, בדומה ל-KLM, תתבצע הטיסה מלונדון עם עצירת ביניים קצרה בלרנקה לצורך החלפת הצוותים. מנתב"ג יתבצעו הטיסות ללונדון ללא עצירה.

1 באפריל: KLM
חברת הלאומית ההולנדית תחדש את הקו מאמסטרדם, אשר יפעל מדי יום עם טיסה יומית אחת במטוס הבואינג 737-900. הטיסה מנמל התעופה סחיפהול באמסטרדם תמריא מידי בוקר בשעה 7:50 והנחיתה בנתב"ג תהיה בשעה 14:35. עם זאת, לאור המלחמה בישראל הודיעו ב-KLM כי הטיסה לישראל תתבצע עם עצירת ביניים בלרנקה לצורך החלפת הצוות, ולאחר מכן המשך הטיסה לתל אביב. הטיסה חזור תטוס ישירות לאמסטרדם, כך שהטיסה מנתב"ג תמריא ממריאה בשעה 16:25 והנחיתה באמסטרדם בשעה 20:20.

המנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס-KLM בישראל: "אנו שמחים ונרגשים לחדש את טיסות KLM בצורה סדירה על הקו לישראל עם טיסה יומית ומחירים מיוחדים למגוון יעדים בעולם. לאחרונה אנו עדים לעלייה בביקוש לחודשי הקיץ לאמסטרדם, אחד מיעדי התיירות המובילים בעולם".

אלון נטע (צילום: יחצ)
אלון נטע (צילום: יחצ)

3 באפריל: Corendon Airlines
חברת התעופה האירופאית תפעיל את טיסותיה מתל אביב אל אתונה, רודוס, כרתים ולרנקה. לקראת סוף החודש, תפעיל החברה בשיתוף עם 'השטיח המעופף' על הפעלת קו עונתי חדש של קורנדון מתל אביב לבוקרשט. הקו יפעל פעמיים בשבוע בימים שני ושישי ויתחיל לפעול ב-29.4.24 ועד לסוף אוקטובר. 

8 באפריל: אייר קנדה
החברה הלאומית הקנדית צפויה לחדש את קו הטיסות הפופולרי מתל אביב לטורונטו.

18 באפריל: בולגריה אייר
החברת הבולגרית תפעיל את קו הטיסות מתל אביב לסופיה שלוש פעמים בשבוע בימים ראשון, שני וחמישי.

מטוס אייר קנדה (צילום: רויטרס)
מטוס אייר קנדה (צילום: רויטרס)

בתוך כך, חל זינוק במספר הנוסעים בנתב"ג כאשר עברו אתמול בנמל התעופה בן גוריון כ-44,200 נוסעים ב-258 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-23,600 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-20,600 נוסעים.