הקיץ מתקרב ונדמה כי כולם מחפשים איך לחסוך על החופשה היקרה ביותר בשנה. אז מצאנו לכם שלוש פלטפורמות ואתרים שפיתחו ישראליים, שעומדים לחסוך לכם הרבה כסף על הזמנת מלונות בחו"ל. ואם זה לא מספיק, קבלו כמה טיפים למזמין המתחיל:

אתר As you stay

אין יותר מבאס מלהגיע אחרי טיסה לילה מאוחרת אל המלון שלכם, ולשלם על יום מלא, ולחלופין, לעזוב מוקדם בבוקר לפני שאכלתם בכלל ארוחת בוקר. אילו רק היה אתר דרכו היה ניתן לשלם על אותו מלון שרציתם – לפי מספר השעות שאתם בחדר. אז זהו, שיש והוא אפילו אתר כחול-לבן. הכירו את אתר As you stay, המציע רעיון מהפכני של הזמנה גמישה בה תוכלו לשלם רק עבור הזמן שאתם מבלים במלון. בין אם אתם זקוקים לחדר לנמנום מהיר, לפגישה עסקית קצרה או ללינת לילה, AsYouStay.com מאפשר לכם להתאים אישית את משך ההזמנה ולשלם בהתאם. מדובר ב- win-win גם לארנק וגם ללוח הזמנים שלכם, ושל המלון. בנוסף, באמצעות שיתוף לחברים ומשפחה את הקוד שתקבלו באתר, תוכלו להרוויח קרדיטים על כל הזמנה שעושים עם הקוד. בדרך זו, תוכלו להוזיל את הסכום עליו תשלמו בפעם הבאה שתזמינו מלון דרך האתר.
כתובת האתר: https://asyoustay.com/he

אגם בלטון, הונגריה (צילום: ירדן כחול)
אגם בלטון, הונגריה (צילום: ירדן כחול)

תוסף Hotel ninja

תהליך השוואת מחירי המלונות בין האתרים השונים יכול להיות ארוך ומייגע, אך באמצעות התוסף החדש שמורידים למחשב, התהליך הופך להיות קל ומהיר! תוסף Hotel Ninja שפותח על ידי קבוצת הפייסבוק "מטיילים בחו"ל עם ילדים", נועד בשביל לעשות לכם השוואה נוחה מול העיניים על אותו מלון שאתם מחפשים, באותם תאריכים ואותו הרכב. בדרך זו, אחרי שמורידים את התוסף למחשב (לא עובד בסמארטפון כרגע), נכנסים לאתר הזמנת מלונות, כמו לדוגמא Booking.com. לאחר מכן, בחרו את המלון הרצוי, התאריכים וההרכב המשפחתי ולחצו על חיפוש. לאחר מכן, Hotel Ninja ייפתח מולכם עם השוואת מחירים באתרים השונים. אין יותר קל מזה.
להורדת התוסף למחשב: https://www.hotel-ninja.com/

אתר Pruvo

רוצים הנחה של עד 40% ממחיר ההזמנה המקורי? אתר פרובו (Pruvo) יעזור לכם לחסוך גם לאחר שכבר ביצעו הזמנה. הדרך שבה זה עובד היא פשוטה אך גאונית: לאחר שהזמנתם חדר במלון דרך כל פלטפורמת הזמנה מקוונת, אתם מעבירים את מספר אישור ההזמנה שקיבלתם לפרובו. הצוות בפרובו יעקוב באופן רציף אחר מחיר ההזמנה שלכם, ויחפש ירידות מחיר או מבצעים טובים יותר עבור אותו החדר, מה שקורה הרבה מאוד פעמים בלי שאפילו נשים לב. הסיבות יכולות להיות שונות, החל ממבצע "הרגע האחרון" לאותו חדר במלון שרציתם, או מבצע לקראת חג מסוים. לכן, חשוב תמיד להזמין עם אופציה של "ביטול ללא עלות", רוב האתרים להזמנת מלונות, כמו גם אתרי המלונות עצמם, מאפשרים להזמין עם אופציה של הביטול ללא עלות, וכך אחרי שפרובו ימצא לכם את ירידת המחיר – תבטלו את ההזמנה שלכם, מבלי לשלם עליה, ותזמינו במחיר הנמוך יותר, דרך פרובו. האתר קיים כבר מספר שנים טובות כך שאין מה לדאוג, אנשים מכל העולם משתמשים בפלטפורמה הזו, אם כי נדמה שבישראל היא לא כל כך מוכרת. השירות של פרובו מועיל במיוחד למי שמזמין מלונות זמן רב מראש, שכן המחירים לרוב משתנים לאורך זמן. על ידי ניטור רציף של תעריפים, פרובו מבטיח שהנוסעים יקבלו תמיד את העסקה הטובה ביותר עבור הלינה שלהם. בנוסף, השירות של פרובו הוא חינם לשימוש, מכיוון שהם מרוויחים עמלה מהמלונות כאשר משתמשים מזמינים מחדש דרך הפלטפורמה שלהם. 
כתובת האתר: https://www.pruvo.com/he-IL

כמה טיפים נוספים שיחסכו לכם כסף על הזמנת מקומות לינה בחו"ל:

· השוואה בין מכשירים – תמיד תשוו את המחיר שראיתם בטלפון הנייד, לזה שמופיע במחשב. לרוב תמצאו הבדלים משמעותיים מאוד!

· מדיניות המחיר הטוב ביותר – לא כולם יודעים זאת, אבל ל-Booking.com  קיימת מדיניות כזו שאם מצאתם את אותו החדר, באותו מלון, עם הרכב ותאריכים דומים, במחיר זול יותר – הוא יחזיר לכם את ההפרש.

· מועדון או רשימת תפוצה של רשת המלונות – תמיד כדאי להירשם מפני שהרשומים זוכים להטבות בלעדיות במייל.

· קבוצות טיולים בפייסבוק – ישנן קבוצות של יעדים מסוימים שמצליחות להשיג דילים זולים יותר מסוכנויות נסיעות. בנוסף, ישנן אנשים שנאלצים לבטל חופשה ולכן מוכרים אותה בזול יותר, חפשו בקבוצה "נתקעתי עם חופשה".

· הרשמה לתכנית נאמנות של אתרי הזמנת מלונות – לדוגמא, באתר Booking.com ברמה שנייה תזכו לארוחת בוקר במתנה.

· תמיד בדקו ותשאלו באתר של המלון עצמו – אם תשלחו לו מייל ותשאלו מה העלות עבורכם, הוא לעיתים ייתן לכם מחיר זול יותר מפני שיעדיף שתשלמו באתר הרשמי, ולא באתרים חיצוניים של הזמנת מלונות.