תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024, שנפתחה הבוקר (רביעי) בתל אביב, מתקיימת בצל המלחמה עם מעט מאוד מציגים בינלאומיים, אך המון גאווה לאומית. בין ביתנים של ירושלים הבירה, הגליל והנגב, בלט הביתן של הרצליה, שיצאה בקמפיין חדש המזמין את המטיילים לגלות את האוצר שלה. להזכירכם, העיר זכתה לאחת מרצועת החוף היפות בארץ, ארכיאולוגיה וקולינריה עשירה.  

"הבחירה שלנו הייתה להדגיש את המסר: יש אוצרות תיירותיים בהרצליה, רק צריך לבוא לגלות אותם" מסביר ארז לזובר, מנכ"ל החברה לפיתוח תיירות בהרצליה "המטרה היא לחשוף בפני צרכני התיירות את מגוון האפשרויות הרחב שיש לעיר להציע: המרינה הגדולה במזרח התיכון, רצועת חוף מרהיבה, מלונות יוקרה, ספורט ימי מפותח, מוזיאונים מובחרים, שמורת טבע עם צבאים (אקו פארק אפולוניה) 5 דקות מהעיר, מבצר אפולוניה ומסגד סידנא עלי ואפילו את הסיליקון וואלי של המזרח התיכון" מתאר לזובר.

כחלק מהאסטרטגיה לחשיפת האתרים הייחודיים מוצגת בביתן של הרצליה, מפת העיר בציון כל האתרים הייחודים שיש לה להציע תחת הכותרת "הדרך לאוצר". המפה כוללת מסלולים ייעודים המשלבים בתוכם אתרים ברחבי העיר בצירוף ברקוד QR המוביל לפירוט נרחב על המסלול, האתרים הכלולים בו וסרטונים להמחשה.

אחד מהמסלולים מתאים למשפחתות שאוהבות ספורט אתגרי, וכולל: שיעורי סאפ, צלילה, גלישה, טיולי אופניים, טיול רגלי בפארק ועוד. לצדו ניתן לראות מסלולים נוספים, כדוגמת מסלול תרבות ואמנות, מסלול רומנטי, מסלולי לחובבי הטבע ועוד. מסלולים אלו משלבים מגוון רחב של אפשרויות: החל בהפלגה על יאכטה בלב ים, ביקור באפולוניה, ביקור באחד מהמוזיאונים בעיר, טיול אופניים משפחתי, בילוי קולינרי וארוחות לכל המשפחה .