אחרי חצי שנה של מלחמה, המלונות ברחבי הארץ מנסים לשדר עסקים רגילים ולהשיב אליהם את המבקרים - גם אם זה ליום. מלון דויד אינטרקונטיננטל תל אביב, הוא אחד מהם. המלון החזיר בימים אלה את ה-Escape Day, יום הכיף המזוהה איתו. 

מלון דויד אינטרקונטיננטל שוכן בקצה הדרומי של טיילת תל אביב, כשמצדו האחד ניתן לראות את החופים הפתוחים וומצדו השני מציצות סמטטות שכונת נווה צדק. המלון מתנשא לגובה 25 קומות ומציע 555 חדרים, מתוכם 39 סוויטות, כולל 2 סוויטות נשיאותיות שתוכננו על ידי Ara Design International, מכון כושר וספא.

ארוחת בוקר במלון דיויד אינטרקונטיננטל (צילום: עדי כהן צדק)
ארוחת בוקר במלון דיויד אינטרקונטיננטל (צילום: עדי כהן צדק)

כחלק מהחוויה הוא מציע לזוגות ואפילו למשפחות, ארוחת בוקר במסעדת "חצרות יפו" שבקומה השלישית של המלון. ארוחת הבוקר היא כל מה שהייתם מבופה של מלון, והיא כוללת בופה עם סלטי בריאות, חביתות על פי הזמנה אישית, לחמים ומאפי בוקר, גבינות, דגים, פנקייקים ופירות חתוכים, שתיה חמה ומיצים טבעיים.

אם אתם לא מאנשי הבוקר, תוכלו לבחור בארוחת צהריים במסעדת "מים" הנמצאת בבריכת המלון, בה ניתן למצוא המבורגר קצבים, נקניקיית עגל, כריך אווז ועוד. הארוחה מגיעה בתוספת שתיה. 

מלבד אוכל, יום הכיף כולל כניסה לבריכת המלון הצופה אל הים. הבריכה של דויד אינטרקונטיננטל היא אחת מהבריכות הגדולות והיפות שתמצאו במלון בארץ. היא גם מתאימה לילדים, והעומק המקסימלי שלה הוא 1.5 מטר. 

מחיר ליום שכזה יעלה לכם 299 שקלים למבוגר, ו-240 שקלים לילד בגילאים 3-12, בימים ראשון עד חמישי (לא כולל חגים).