חברת רויאל קריביאן הודיעה כי תציע הפלגה במחיר מיוחד לישראלים לחופשה משפחתית על אוניית הקרוזים הגדולה בעולם - ICON OF THE SEAS. האוניה, שהושקה בחודש ינואר האחרון, יוצאת להפלגות של 7 לילות ממיאמי לאיים הקאריביים עם עצירה באי הפרטי של רויאל קריביאן COCO CAY,  בו חופים עם קבאנות פרטיות, חנויות, בריכה פרטית, חוף ים למבוגרים בלבד, לצד חופים לכל המשפחה, פארק מים, מסעדות ומוזיקה לאורך כל היום.

המחיר הבלעדי לישראלים להפלגה באמצע חודש אוגוסט ל-7 לילות מתחיל ב-1,795 דולר לאדם לחדר עם מרפסת עם נוף לים. את החופשה ניתן להזמין דרך סנורמה הנציגה הרשמית של רויאל קריביאן בישראל ואצל סוכני הנסיעות.

באוניה החדשה יש 20 סיפונים, שבע בריכות, שש מגלשות מים הכוללות פארק מים הגדול ביותר בים ובו פארק מים המיועד לילדים בלבד, המגלשה הגבוהה ביותר בים, אומגה בגובה של מספר סיפונים, 40 מסעדות וברים ולצידם אטרקציות במבנה ענק בצורת פנינה, מועדון לילדים ונוער במתחמים מיוחדים , הופעות כל ערב, קזינו ענק ועוד.
 
אודי שנבל מנכ"ל סנורמה הנציגה הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל: "אנחנו עדים לגדול בתנועת האורחים שלנו להפלגות מארצות הברית לקאריביים בהשוואה לשנים האחרונות. הגידול נובע מהצגת אוניות חדשות ובראשן אייקון אוף דה סיז ששברה את כל שיאי ההזמנות של החברה. בנוסף ביטול הצורך בויזה לארה"ב. משפחות ישראליות מבינות שדווקא השנה קרוז בחברה אמריקאית עם אנשי ביטחון ישראליים על האונייה מייצר חממה מפנקת ובטוחה הינו בעל חשיבות גדולה מאוד לצד האופציה של ירידה מהסיפון וביקור במספר ערים ומקומות אקזוטיים שקשה להגיע להם בדרך אחרת לחצי יום עד יום ולחזור לאוניה".