מלון לאונרדו פלאזה ירושלים מרשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' יארחו על חשבונם, בסוף השבוע הקרוב משפחות שכולות, חיילים וחיילות שנפצעו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל' ובני משפחותיהם במטרה להעניק להם ולו במעט, את האפשרות לצאת מהשגרה לנופש מרגיע בעיר הבירה.   

היוזמה המרגשת התאפשרה בזכות דוד פתאל, בעלים ומנכ"ל 'פתאל החזקות' ודוד האגר, פילנטרופ יהודי ומייסד עמותת 'נצח יהודה', שפתחו את ליבם ואת כיסם.

האירוח במלון לאונרדו פלאזה ירושלים יכלול פנסיון מלא עם מגוון רחב של ארוחות עשירות לצד פעילויות ייחודיות ומותאמות, ביניהן, הרצאה ייחודית של עודד מנשה ועדן הראל, הרצאה של מרים פרץ, ששניים מבניה- קציני צה"ל, נהרגו בקרב בעת מילוי תפקידם, מופע של המנטליסט נבו אבוטבול, הופעות מוזיקליות, פיוטים עם הזמר יצחק בן ארזה ופעילויות לילדים בשטח המלון.

רשת מלונות פתאל נרתמה החל מיום שבת, ה 7 באוקטובר, במהירות שיא והיוותה בית לכ-20 אלף מפונים, לא רק עם אלפי חדרים, בכ-45 בתי מלון בישראל מהצפון ועד הדרום, אלא עם חמ"ל רשתי שמאגד מצד אחד את כל צרכי התושבים המפונים ומצד שני תורם לחיילים בחזית. 

דוד האגר, פילנטרופ יהודי ומייסד עמותת 'נצח יהודה': "אני נרגש לקראת היוזמה המבורכת ומודה לדוד פתאל שהבין את החשיבות ונרתם מיידית לטובת העניין. זו זכות גדולה לארח שבוע לפני פסח את המשפחות השכולות והחיילים הפצועים שנתנו את דמם למען המדינה. בהגדה כתוב, 'בדמייך חיי''- בזכות דמם אנו חיים וחובתנו  להודות להם על כך". 

אורטל נח מעלם, מנכ"לית מלון לאונרדו פלאזה ירושלים: "רשת מלונות פתאל מתרגשת וגאה לקחת חלק ביוזמה הנפלאה שנרקמה יחד עם עמותת 'נצח יהודה' ולארח משפחות שכולות, חיילים, חיילות ובני משפחותיהם, שהקריבו למען המדינה ולהעניק להם ולו במעט בחזרה".