במשך חצי השנה האחרונה ישראלים רבים אפילו לא יכלו לחשוב על לצאת לחופשה, אך האביב וחופשת הפסח הקרובה מזכירים לנו את אהבתינו לנדודים. ביום ראשון הקרוב (14 באפריל), צפויים לעבור בנתב"ג כ-52 אלף נוסעים ב-380 טיסות בינלאומיות, וביום ראשון שאחריו, 21 באפריל, יגיע מספרם לשיא של כ-60 אלף נוסעים. לקראת העומס הצפוי, מערך העובדים בטרמינל 3 יתוגבר. 

היעדים המבוקשים ביותר בפסח השנה הם יוון וקפריסין, עם כ-70 המראות ונחיתות ביממה. סך תנועת המטוסים ליעדים אלה במהלך חופשת הפסח, תגיע ל-2,080 טיסות. יעדים מבוקשים נוספים השנה הם ארה"ב, צרפת ואיחוד האמירויות.

כבר ביום ראשון הקרוב, עם צאת התלמידים לחופשת הפסח, צפויים לעבור בנתב"ג כ-52 אלף נוסעים ב-380 טיסות בינלאומיות. זהו מספר שיא של נוסעים ביום אחד, מאז תחילת המלחמה. היום העמוס ביותר בנתב"ג יהיה לפני ליל הסדר, ביום ראשון 21 באפריל, עם כ-60 אלף נוסעים. ימי שיא נוספים צפויים להיות בימי חמישי, ה-18 וה-25 באפריל. בסך הכל צפויים לעבור בנתב"ג במהלך החודש כ-1.2 מיליון נוסעים. 

עקב הגידול בביקושים, אישרה ברשות שדות התעופה לכל חברות התעופה את כל בקשותיהן לעונת הקיץ הקרובה, ובכלל זה עבור הטיסות בחג הפסח.  ברשות אומרים כי הדגש המרכזי בחופשת הפסח יהיה מתן רמת שירות גבוהה ובטוחה תוך הקפדה על הנחיות הביטחון עקב המצב. 

כחלק מהערכות נתב"ג להיקף הנוסעים הגדול, תופעל במהלך חופשת הפסח "סיירת משפחות" שתקל על משפחות עם ילדים ותדאג למעבר מהיר של הליכי הבידוק הביטחוני. כמו כן יפתח מתחם בידוק למחלקות היוקרה של חברות התעופה (למעט אל על) בסמוך לשער 01 במפלס G. באולם הבידוק הביטחוני של כבודת היד יפתחו מסלולי בידוק ייעודיים עבור נוסעים נעזרים ועבור מחלקות היוקרה של חברות התעופה.