למדנו שהמון מדינות שפרנסנו במשך שנים כתיירים יצאו כנגדנו בחודשים האחרונים, מה שמחזק יותר ויותר את העובדה שאנחנו לא באמת צריכים אחרים, יש לנו הכל כאן. ולא סתם הכל, יש לנו את ירושלים - שהיא אחת הערים החשובות ביותר לא רק עבורנו כיהודים. 

זו עיר שמשלבת היסטוריה תרבות ורוחניות עשירה במיוחד ודווקא בחג הקרוב, במקום לעמוד בתורים הבלתי נגמרים בנתב"ג וללכת לתמוך ולחזק אחרים, כדאי לבחור דווקא בחופשה בארץ. והזרקור הפעם הוא על ירושלים. כל מי שמגיע לירושלים הוא בגדר תייר. תמהיל האוכלוסייה של העיר והעיצוב שלה הם כל כך שונים מרוב המקומות שיש בארץ, ולכן אין ספק שגם בתחושה תרגישו שהגעתם לחו"ל. 

חופשה טובה ומוצלחת מתחילה ונגמרת בנוחות. נוחות מבחינת הלוקיישן - שיהיה מרכזי, קל להגעה, שלא צריך להזיז את הרכב בשביל כל דבר אלא אפשר לייצר טיול כוכב רגלי.

וגם נוחות ברמת הסטייל - ברמת הניקיון, נוחות החדר והמיטה, נוחות חדר הרחצה וכמובן גם עיצוב עדכני ויפהפה כי הרי אי אפשר לטייל בלי כמה תמונות לאינסטגרם גם מהמלון.

לובי IBIS STYLES  (צילום: אסף פינצ'וק)
לובי IBIS STYLES (צילום: אסף פינצ'וק)

רגע לפני שתתקוממו שהכל בישראל נורא נורא יקר (מה שלגמרי נכון ויש יעדים הרבה יותר זולים מפה אבל כבר הבנו שהרבה פעמים הזול עולה לנו ממש ביוקר) מצאנו רשת מלונות שנותנת את המענה לכל מה שצריך גם ברמת הסטייל וגם ברמת הנוחות במחיר שפוי והגיוני אפילו בפסח.

הנופשים בחו"ל בוודאי מכירים את רשת מלונות ibis שיש להם למעלה מ-5,000 בתי מלון ב-110 מדינות שונות. בארץ יש להם 2 מלונות ושניהם בירושלים. אני כבר אתחיל ואומר למי שטרם הכיר, מלונות 'איביס' הם לא מלונות פינוק של להישאר במלון ולא לצאת. הם מראש בנויים כמלונות שנמצאים בלב האקשן, בפריים לוקיישן, כדי שתוכלו ללכת ברגל לכל מה שמעניין וחשוב. כך גם הסניפים הירושלמיים. מי שמחפשים מלונות עם פאסיליטיז של בריכה או חדר כושר - זה לא זה. 

נוחות ברמת הלוקיישן יש. ibis styles ממוקם על מדרחוב בן יהודה ומלון 'ibis ירושלים מרכז העיר' ממוקם מעברו השני של המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, שניהם במרחק של דקות הליכה מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, מוזיאונים ועוד.

המלונות מעוצבים ברמה בינ"ל גבוהה ומעניקים חוויה שלמה לנופשים. בעוד שמלון "ibis ירושלים מרכז העיר" מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה של רשת ibis, מלון ibis Styles  מרכז העיר, שוכן בבניין היסטורי ומעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת שוק מחנה יהודה. הוא גם המלון שמתאים יותר למשפחות עם יותר מ-2 ילדים. אבל אל תתבלבלו, מדובר במלונות משובחים ברמה גבוהה שמתייחסים בכובד ראש לכל מה שקשור לחוויית הלקוח שלנו. חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים, המזרנים משובחים וכיף לישון עליהם, החדרים מעוצבים בקפידה וכך גם כל שטחי המלון, האוכל טרי, טעים ומגוון. ובעיקר, הכל נקי ומתוחזק היטב- וזה חשוב.

מלון IBIS  (צילום: אסף פינצ'וק)
מלון IBIS (צילום: אסף פינצ'וק)

2 המלונות מציעים מחירים אטרקטיביים בפסח: מלון ibis styles החל מ-435 שקלים לזוג בערב החג הראשון והחל מ-433 שקלים בחג שני. ב -ibis מרכז העיר החל מ-620 שקלים לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר בחול המועד ובחג השני חצי פנסיון 1255 שקלים לחדר זוגי. למזמינים שני לילות, הלילה השני ב25% הנחה. בנוסף ללינה מציעים במלונות סיור בעקבות עולי הרגל לירושלים, בימים רביעי, חמישי, שבת ושני  24-25.4 27.4 29.4. אורחי המלונות ייהנו מסיור מיוחד במתנה; הסיור היוצא מהמלון דרך שכונת ממילא התוססת לעבר גיא בן הינום הירוק בעונה זו של השנה, הר ציון, סיור בקבר דוד, העיר העתיקה והכותל המערבי, הרובע היהודי, הרובע הארמני ושער יפו. משך הסיור: כ-3 שעות ומותנה במספר המשתתפים.

עם חוויות מקומיות נהדרות ומלון מפנק, לא משתלם לטוס, במיוחד ובעיקר בימינו.