בחצי שנה האחרונה מלון מגדלה שעל שפת הכנרת היה לבית עבור חברי קיבוץ יראון. השבוע, המלון שאהוב על צליינים, פותח שוב את שעריו לקבוצה של תיירים מחו"ל ומפסח לכולם. 

במקביל לחזרה לשגרה, הנהלת "מגדלה" בחרה מלהיצמד עד כמה שאפשר לתוכנית התרבותית המקורית שמזוהה איתה, ופותחת סדרת קונצרטים חדשה לשנת 2024.

סדרת הקונצרטים מורכבת מאחד עשר קונצרטים, בהשתתפות שבעה הרכבים שונים ביניהם: עלמה קול נשי ישראלי, רביעיית הפילהרמונית, אנסמבל זמרי המדריגל, רביעיית פינאלה וקלרינט, הרכב נבל ואקורדיון, מאיה עמיר סופרן בליווי נגנים, טריו קנים. התכנית כולה בדגש על רפרטואר קלאסי, מגוון וחובק עולם. 

מלון מגדלה ובית הכנסת העתיק מגדלא (צילום: מלון מגדלה)
מלון מגדלה ובית הכנסת העתיק מגדלא (צילום: מלון מגדלה)

מרכז מגדלה שעל שפת הכנרת חרט על דגלו ערכי בסיס המתמקדים בשלווה, טבע עוצמתי שמקיף את האתר, היסטוריה מפוארת שמהדהדת משרידי כפר הדייגים העתיק "מגדלא" ותכני תרבות ייחודים. 

"שנת 2024, נפתחה במגדלה באופן שונה ובלתי מתוכנן מהתחזית. לצד המציאות המורכבת קיבלנו החלטה, לנסות ולשמר שגרה תרבותית ככל הניתן, להמשיך בקיום תכנית הקונצרטים שהנהגנו רק בשנה שעברה בהצלחה רבה. אנו רואים חשיבות רבה בשילוב תרבות ותכנים מוסיקליים איכותיים ומשובחים שתואמים את ערכי 'מגדלה'. אני מזמין את כל חובבי המוסיקה הקלאסית לקחת פסק זמן איכותי וליהנות מטעימה תרבותית מופלאה על שפת הכנרת " ציין מארון אדוארד עיסא, מנכ"ל מגדלה.

מחיר כרטיס לקונצרט: 80-90 שקלים. מחיר מיוחד למפונים:50 שקלים.

קיימת אפשרות להזמנת ארוחות במלון בתיאום והזמנה מראש בלבד : 04-6209900
לתכנית הקונצרטים השנתית ולהזמנת כרטיסים:  מלון מגדלה  או בטלפון: 052-3784586