חופשת ספא הן טרנד מוביל בעולם כבר שנים רבות, בעיקר אצל הקהל הבוגר. כעת, כשהישראלים כבשו כמעט כל יעד על הגלובוס, הם מצטרפים לטרנד. בארצות הברית ובאירופה יש שלל של אתרי ספא וריזורטים המקדישים את כל כולם לטיפולי גוף ונפש. אך מאחר שארצות הברית לא רלוונטית כשאנחנו מחפשים בריחה של כמה ימים כדי לטפל בעצמינו, אירופה הפכה ליעד המוביל לחופשות וולנס וספא.

כעת, חברת קשרי תעופה נכנסת לנישה ומציעה מספא חבילות ליעדי הספא המובילים באירופה. החברה תפעיל טיסות ליעדי ספא מוכרים בהם קרלו ויוארי, קובנה בליטא (בה מספר עיירות ספא) ופישטניי בסלובקיה. שלושתם קובים למספר אתרי ספא פופולריים.

הטיסות ליעדי הספא יבוצעו באמצעות חברת קורנדון החל מ-23 במאי, וכל אחד יוכל לבחור את התמהיל המותאם לו: טיסה בלבד, חבילות עם מלון או חבילות הכוללות גם טיפולים. החופשות הן בנות שבעה או 14 לילות.

בנוסף, "קשרי תעופה" מתכננת לתגבר את היצע המקומות בטיסות לפראג, בוקרשט, לבודפשט וזלצבורג באוסטריה, כל אחת מהן ידועה בזכות המרחצאות ואתרי מרפא שונים שבסביבתה.

מלון THERMIA PALACE (צילום: קשרי תעופה)
מלון THERMIA PALACE (צילום: קשרי תעופה)

ניר מזור, סמנכ"ל בקשרי תעופה: " השקת פעילות הספא החדשה מבטאת את המשך התרחבות החברה לעוד תחומים ונישות חדשות. חופשות ספא ו- wellness מהווים את אחד מהסיגמנטים המצויים בעלייה חדה בעולם, ומאחר וזיהינו עלייה בביקוש ליעדים ולסוג החופשה הזו גם בישראל מצאנו לנכון להתרחב בהתאם גם לעולם תוכן זה. אנחנו מודעים היטב שישראלים רבים כבר נוהגים לטוס ליעדים האלה, כעת נוכל לספק עבורם גם חבילות אטרקטיביות יותר ובטיסות ישירות וגישה נוחה בהרבה".

כמה זה יעלה?

דוגמה לחבילות מוצעות: 
קרלו ויוארי  - טיסה ישירה כולל מזוודות החל מ- 499$
פישטניי- טיסה ישירה כולל מזוודות החל מ- 450$
קובנה – ליטא -  טיסה ישירה  כולל מזוודות החל מ- 530$

חבילה של טיסה, לינה וטיפולים לבחירה:
פישטני (סלובקיה): מלון ESPLANADE, מחיר לאדם בחדר זוגי – 1499 יורו.
החבילה כוללת: טיסה ישירה, 7 לילות במלון על בסיס חצי פנסיון, 21 טיפולים (תכנית הטיפולים תקבע ע"י רופא ביום ההגעה), העברות

קרלובי וארי (צ'כיה) : טיסה ולינה במלון Svoboda, במחיר לאדם בחדר זוגי – 1065 יורו. 
החבילה כוללת: טיסה ישירה, 7 לילות במלון על בסיס חצי פנסיון, 21 טיפולים (תכנית הטיפולים תקבע ע"י רופא ביום ההגעה), העברות.

קובנה (ליטא): טיסה ולינה במלון SPA HOTEL EGLE COMFORT, במחיר לאדם בחדר זוגי – 1379 יורו. 
החבילה כוללת: טיסה ישירה, 7 לילות במלון על בסיס  פנסיון מלא, 35 טיפולים (תכנית הטיפולים תקבע ע"י רופא ביום ההגעה) והעברות.