מתכננים לטוס ל"יורו 2024" בגרמניה? לראשונה חברת התעופה אל על תצייע אפשרות לרכישת כרטיס טיסה משולב הכולל רכבת המשך לערים מרכזיות באירופה. המהלך התאפשר, בזכות שיתוף פעולה עם חברת הרכבות הגדולה בגרמניה – דויטש'ה באן. מי שיקנה כרטיס לאחד מיעדי אל על בגרמניה (ברלין, מינכן או פרנקפורט), יוכל להמשיך ישירות משם באמצעות רכבת לערים מרכזיות בגרמניה, בלגיה והולנד. 

הכרטיס המשולב מאפשר לנוסעים מגוון דרכי הגעה מהירות ליעדים שונים באירופה במחיר של החל מ-493$ לכרטיס הכולל כבודה והושבה. יתרון נוסף של הכרטיס המשולב, הוא יאפשר הגעה נוחה למרכזי הערים אליהן אין טיסות ישירות. עם הכרטיס המשולב ניתן להגיע לברלין, מינכן, המבורג, שטוטגרט, דיסלדורף, קלן, דרזדן, לייפציג, האנובר ונירנברג שבגרמניה, בריסל ואנטוורפן שבבלגיה ואמסטרדם שבהולנד.

מאחר ותדירות הרכבות גבוהה, יש פה אלמנט של גמישות בשעות הנסיעה בהתאם לצורך או לפי מועד הנחיתה. 

תהליך ההזמנה פשוט, לאחר הזנת התאריכים הרצויים, יופיעו באתר אל על הטיסות הזמינות שכוללות נסיעת המשך ברכבת. המחירים המוצגים יכללו את כרטיסי הטיסה ואת כרטיסי נסיעת ההמשך ברכבת. הכרטיס המשולב מוצע לרוכשי כרטיסי טיסה בכלל מחלקות השירות, למעט רוכשי כרטיס מסוג Lite. מחלקת השירות ברכבת תיקבע בהתאם למחלקת השירות שהוזמנה לטיסה (תיירים או עסקים). 

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "לאור העלייה בביקוש להרחבת מפת היעדים באירופה, לרבות יעדים אליהם אין טיסה ישירה, אנחנו משיקים שירות חדש המשלב טיסה ונסיעת המשך ברכבת. מערך הרכבות באירופה יעיל ונוח ומספק חוויית נסיעה נעימה, לצד גמישות במועדי הנסיעה הודות להיצע רחב לאורך כל שעות היום. השירות החדש הוא חלק מיישום התכנית האסטרטגית של אל על במסגרתה החברה משפרת את הצעת הערך ללקוח ומאפשרת רכישה שכוללת מוצרים משלימים לכרטיס הטיסה וחווית חופשה שלמה".