אם חשבתם שהדרך הכי טובה לבלות את הימים החמים היא ברביצה בים, כנראה שנתקלתם בהמוני הברחשים שמלאו את החופים ולא נתנו למתרחצים רגע אחד של מנוח. 

בחופים רבים לאורך הים התיכון כמעט ולא יכולם למצוא פינה אחת ללא אלפי אנשים שדחוסים בצפיפות ואיתם התלונות על המטרד הבלתי נסבל. התלונות על הברחשים הגיעו מחופי נתניה, תל אביב ובת ים. וכמו כל דבר בתקופה הזאת, לא איחרו להגיע הצילומים בטיק טוק ובאינסטגרם.

@dana_kott_

מה רציתיייי קצת שיזוף??

♬ איזה יום היה לי סמואל - Hasmachot

"זה פשוט בלתי נסבל. אי אפשר לשבת שנייה בלי להרגיש עקצוצים בראש", אמרה מתרחצת בחוף הצוק בתל אביב והוסיפה, "גם כששותפים את הגוף במים הם לא מרפים. הילדים פשוט לא יכולים לסבול את זה. הלבשתי אותם, כי הם לא מפסיקים להתלונן".

מתרחצת נוספת, סיפרה שהם העדיפו לחזור הביתה לאחר שהברחשים כיסו להם את כל האוכל והשתיה שהם הביאו מהבית. "העדפנו לקפל את הכל ופשוט לחזור הביתה למזגן", היא אמרה. 

למרות שבכל שנה ניתן לראות עליה בכמות הברחשים לקראת הקיץ, השנה העלייה המהירה בטמפרטורות ועומס החום הובילו להגעתם מוקדם מידי. כדי להרגיע את המתרחצים, התופעה המעיקה הזאת עוברת בדרך כלל מהר והחופים יחזרו להיות שלנו.

התמונה הראשית והסרטון בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]