אחרי חצי שנה של מלחמה, ישראלים רבים ניצלו את חג פסח והמריאו לחופשה מפנקת באזורי אגן הים התיכון, אירופה ואסיה. כמו בכל שנה - בעיקר עם בריחה של חברות התעופה הזרות מהארץ - הדילים לחופשות בחו"ל במהלך החג הרקיעו שחקים. עכשיו, רגע אחרי, המחירים של הטיסות יורדים בצורה דרסטית. 

במקרים רבים המחירים שתמצאו עכשיו לטיסות נמוכים בעשרות אחוזים מאלו הצפויים להיות החל מאמצע יוני ועד סוף אוגוסט. מדובר בסכומים לא מבוטלים, עם ירידות מחירים של 15-35 אחוזים ליעדים נחשקים.

למשל, כבר עכשיו תוכלו למצוא חופשות לבוקרשט לסוף מאי לשלושה לילות החל מ- 569 דולר. טיסה לקפריסין עם קורנדון אייר ליינס תעלה רק 213 דולר כולל כבודה. גם טיסה לפראג, יעד אהוב על ישראלים, תעלה 276 דולרים כולל כבודה בארקיע. חופשה בטביליסי בסוף השבוע הקרוב הכוללת מלון והעברות תעלה בסביבות 400 דולר דרך קשרי תעופה, כך גם לבטומי. ואם אתם רוצים ליהנות מאיי יוון, רגע לפני הטירוף של הקיץ, דיל ללסבוס לארבעה לילות יתחיל ב-479 דולר. מחירים דומים תמצאו גם לרודוס וכריתים. לבודפשט במהלך מאי, תמצאו דילים עם ארוחת בוקר ומלון לשלושה ימים במחירים שמתחילים ב-437 דולר דרך איסתא. 

טלי נוי סמנכ״לית שיווק ומכירות של איסתא: ״חופשת הפסח מאחורינו והישראלים בעיקר זוגות צעירים ומבוגרים יותר כבר מתכננים את החופשה בחו״ל במחיר אטרקטיבי במיוחד ובתקופה לא עמוסה מידי בשדות התעופה וביעדים כמו בודפשט, בטומי ופראג. בתקופה זו מומלץ לנסוע ליעדי אירופה מאחר ומזג האוויר נוח, המחירים ירדו סביב ה-20 -30 אחוזים".

ניר מזור סמנכל קשרי תעופה: ״מיד לאחר החג נכנסנו אל 'חודש ההזדמנויות הגדול!' חודש חריג ביותר לשנה הסופר מורכבת הזו. הסיבה לכך, היא שחברות התעופה שומרות על ההיצע הגבוה מחג הפסח ועד הקיץ. כמו כן, הביקוש במאי יחסית נמוך ולכן נוצרות הזדמנויות מעולות לגמישים בינינו לטוס לחופשה מוזלת משמעותית".