על רקע הביקושים הגוברים הצפויים לקראת עונת הקיץ, חברת אל על חתמה על הסכם לחכירת שני מטוסי בואינג 737-800 של חברת KLASJET הליטאית, לתמיכה בפעילות סאן דור – חברת הבת של אל על המתמקדת בטיסות ליעדים קצרים באירופה.

זה המחיר שתשלמו ביוני על טיסה עם ריינאייר
זמן הארכה: יונייטד איירליינס דוחה את חזרתה לישראל

ההסכם אמור להגדיל את תדירות הטיסות לשרת יעדיה המתוכננים של סאן דור לקיץ הקרוב, כאשר טיסה מסחרית ראשונה אחד מהמטוסים צפויה להמריא ללרנקה כבר ביום שישי.

חברת KLASJET, המפעילה כ-15 מטוסים, מתמחה בהחכרת מטוסים לחברות בינלאומיות. המטוסים החכורים המיועדים להפעלת יעדי סאן דור, כוללים 186 מושבים בכל מטוס במחלקת שירות אחת – מחלק תיירים. הטיסות יאוישו על ידי צוותי האוויר של KLASJET, אליהם יצוותו בכל טיסה דייל/דיילת אל על, כך שיינתן בטיסה שירות גם בשפה העברית.

סאן דור הודיעה לאחרונה, כי תטוס בעונת הקיץ הקרובה לכעשרה יעדים: לרנקה ופאפוס בקפריסין, רודוס וסלוניקי ביוון, בטומי וטיביליסי בגיאורגיה, ורשה וקרקוב בפולין, טיווט במונטנגרו וקישינב במולדובה.

לצד תגבור הטיסות ליעדים הקיימים, חכירת המטוסים תאפשר לבחון הפעלת קווי טיסה ליעדים נוספים, כך שהחברה תוכל להציע מענה מותאם להעדפות וביקושי הקהל הישראלי ביעדי נופש קרובים נוספים.

"נוכח הביקושים הגבוהים בקרב הציבור, ביצענו בשבועות האחרונים פעולות נמרצות שיאפשרו לנו להגדיל את מספר הטיסות שלנו ולהציע עוד מושבים", ציין מנכ"ל סאן דור, גל גרשון.

גל גרשון, מנכ''ל סאן דור (צילום: משה נחמוביץ')
גל גרשון, מנכ''ל סאן דור (צילום: משה נחמוביץ')


"ההסכם עם KLASJET יאפשר לנו לא רק להגדיל את מספר הטיסות ליעדים הקיימים, אלא גם נושא בחובו פוטנציאל ממשי להתרחבות ליעדים נוספים, שיגדילו אף יותר את ההיצע ויאפשרו ליותר ישראלים לנצל את תקופת הקיץ לחופשות התאווררות שריבם משוועים להן. הכנסת המטוסים להפעלה מהירה מתאפשרת גם הודות לסיוע רשות שדות התעופה ומשרד התחבורה, התומכים בהגדלת הקיבולת, לרווחת הציבור הישראלי".

בסאן דור הבהירו, כי לקוחות אשר רכשו כרטיסים ולאחר מכן טיסתם הוחלפה, כך שתופעל באמצעות מטוס חכור, רשאים לשנות או לבטל את הטיסה דרך מוקד השירות בתוך 14 ימים מקבלת ההודעה על שינוי המטוס ובתנאי שהשינוי או הביטול יעשו לפחות שני ימי עסקים לפני מועד הטיסה. לא ייגבו דמי שינוי (לתמעט הפרשי מחיר, אם יהיו) או דמי ביטול על פעולה זו.