אתונה

היתרון הגדול בבירת יוון הוא כמובן הטיסה הקצרה והלא יקרה מהארץ. חוץ מזה, מדובר בעיר צבעונית ושמחה, תוכלו לבחור בין לילה עם אוזו בטברנה, או קוקטייל ברופטופ אלגנטי. אחד הלוקיישנים שאתם חייבים להכיר בעיר, הוא שכונת גאזי - מוקד חיי הלילה של אתונה, שם תמצאו מבחר רחב של ברים ומועדונים המקיפים את הכיכר המרכזית של השכונה. בעבר גאזי הייתה שכונה תעשייתית של מפעלי גז. עם השנים, אותם מבנים הפכו למקומות בילוי. 
אופציה נוספת, ממנה תצאו קצת יותר שזופים, היא מסיבה על יאכטה. מה יותר אינסטגרמי ממסיבה על סיפון בלב ים?! ישנה אופציה להשכרת יאכטות בנמל, עם קפטן, עגינה באיים הקרובים לאתונה ועוד מגוון רחב של פינוקים. 
אם שותים לא נוהגים: מתניידים בעיר בעיקר באוטובוסים ומוניות 
ואם אתם זריזים, כרגע ניתן למצוא מחירי טיסה זולים. למשל, מחירי כרטיס הטיסה באתר ארקיע מתחילים ב-199 דולרים. 

טברנה באתונה (צילום: DUNCAN RAWLINSON)
טברנה באתונה (צילום: DUNCAN RAWLINSON)

ברצלונה

אחת הערים עם הוויב הכי שמח באירופה, שזו כבר התחלה טובה למסיבות רווקים. זו עיר שבה הולכים ברגל, כך שאין צורך בלימוזינות והאמרים מפונפנים. אחרי שהנחתם את המזוודות שווה לכם להגיע לשוק "לה בוקריה" – שם מחכה לכם מבחר ענק של טאפסים, אלכוהול וסאונד השוק יכניס אתכם חזק לאווירת הפאן של העיר. 
למי שאוהב לישון בבוקר ולחגוג בלילה, תדעו שהעיר מתעוררת לחיים ככל שמתפתח היום. ארוחת צהרים למשל, לא אוכלים לפני 14:30 וארוחת ערב נושקת ללילה. אתם כבר בברצלונה, אז אין כמו סנגריה טובה לפתוח את איתה את הצהריים, או בעצם כל שעה ביום. אם אתם מתעקשים על בירה, לא לשכוח להזמין סרווסה. 

לא משעמם בלילה הקטלוני. יש מגוון רחב של ברים ומועדונים בעיר. ישנו מועדון בשם Razzmatazz שבעצם מורכב מחמישה מועדונים, דמי הכניסה מכסים את כולם. בכל אחד מהמועדונים יש מוזיקה אחרת וכך גם הקהל שונה. בר בשם "בוביס" -  בר סודי ומגניב, מבחוץ הוא נראה כמו מספרה (אפילו השלט אומר Barber Shop) אבל אחרי שעוברים דלת סודית, מגלים בר אינטימי ומעט אפלולי, עם קוקטיילים משוגעים ואינסגרמים. ישנם ערבים עם הופעות של להקות וזמרים. 

לשמחתכם את היום מתחילים מאוחר בברצלונה, כך שגם אם ישנתם עד מאוחר כנראה שלא פספסתם שום דבר. קמתם אם חשק למוזיאונים, אבל באווירת מסיבת הרווקים - במוזיאון הארוטיקה תלמדו על מין מנקודת מבט היסטורית רב-תרבותית, החל מיוון העתיקה ועד ימינו. ככל שתתקדמו בסיור תגלו עוד ועוד אוספים מרתקים, כמו אוסף חגורות צניעות מתקופות שונות, אוסף מגזינים אירוטיים ואפילו אוסף גלויות שקיבלו חיילים גרמניים במלחמת העולם הראשונה. בא לכם משהו באווירה יותר מתוקה – במוזיאון השוקולד תוכלו ללמוד על היסטוריה השוקולד, החל מתגלית הקקאו ועד היום. בסוף המוזיאון מגיעים לאולם שבו מוצגים מאכלים וקינוחים העשויים כולם שוקולד. שזה בעצם החלק הכי מהנה וטים בסיור
אם שותים לא נוהגים:  מתניידים עם הרכבת התחתית ושני קווי אוטובוס.
מחיר כרטיס: החל מ-299 דולרים, באתר ארקיע

ברצלונה (צילום: אינג אימג')
ברצלונה (צילום: אינג אימג')

אמסטרדם

סביר להניח שאם תספרו למישהו שאתם טסים למסיבת רווקים באמסטרדם, ממש יקנאו בכם. בעיר שבה קיימת לגליזציה של הקנאביס, את הבירה אפשר לשתות בשייט בנהר, רק טוב יכול לצאת מזה. בשביל להגביר את תחושת הקנאה בקרב הסביבה, האינסטגרם חייב לעבוד שעות נוספות בטיול. הלילות באמסטרדם באווירה מאד סקסית. זה מתחיל בסיור ברחוב החלונות האדומים וממשיך למופעים ארוטיים. גם כאן המגוון הוא רחב ותוכלו להתחיל את הערב בקברט ולסיים אותו בדאנג'ן של BDSM. אחרי המופע עשו עצירה בקופי שופ, או באחד הפאבים וכשאתם בראש טוב, המשיכו לדוכני הצ'יפס הידועים ומשם למועדון. אמסטרדם ידועה במועדונים השווים שלה, מהטופ האירופאי ואולי גם העולמי. מדובר במועדונים שמארחים את מיטב הדי ג'ייז בעולם ותמיד תמצאו שם מסיבה טובה. 
אם שותים לא נוהגים: התניידות באמצעות רכבת, אוטובוס, חשמלית או מעבורת.
מחירי הטיסות: החל מ-499 דולרים.

אמסטרדם (צילום: רויטרס)
אמסטרדם (צילום: רויטרס)

פראג

הגעתם במצב רוח לפעילויות שטח - קרטינג ישנה אפשרות לסגור מסלול פרטי רק לחברים. אטרקציה שתוציא את היצר התחרותי שלכם. אם זה לא הספיק לכם – אז כשעה מהעיר, ישנו מתחם פיינטבול שמתאים במיוחד לקבוצות שרוצות להוציא מרץ. אחרי כל הפעילות הזו, צריך קצת לשחרר את השרירים. בעיר תמצאו ספא המשלב טיפול ומרחצאות ממי בירה. כן כן קראתם נכון – ספא בירה. למי מכם שירצו להמשיך את סיבוב הברים, ישנם מדרכים צ'כים שימחו לקחת אתכם לברים המומלצים בעיר.
טסתם לצ'כיה אבל בא לכם לתפוס יעד נוסף - כשעתיים וחצי מפראג, נמצאת העיר דרזדן שבגרמניה. בעיר מספר אתרים משוחזרים בסגנון הבארוק. אבל לא לשם המבנים התכנסנו, אלא לטובת יום שופינג מפנק במחירים זולים מאד. כדאי להגיע עם מזוודה ריקה, אתם לא תחזרו בידיים ריקות. 
אם שותים לא נוהגים: מתניידים במטרו, חשמליות ואוטובוסים.
מחיר כרטיס הטיסה: החל מ- 299 דולרים