ענקית הקרוזים רויאל קריביאן מרחיבה את פעילותה ומתרחבת גם לחופים. בימים אלה החברה החלה בבניה של מועדון יוקרתי חדש לנופשי הקרוזים שלה היוצאים מהנמל במיאמי. המועדון החדש נבנה בנסאו שבאיי הבהאמה ויקרא Royal Beach Club Paradise.

זהו מועדון החוף הראשון של רויאל קריביאן, והוא צפוי להיפתח כבר במהלך 2025. המועדון נבנה על אחד מהחופים היפים שיש לאי להציע, והוא משלב את היופי והרוח של איי בהאמה. במועדון תמצאו שלוש בריכות, מסעדות וברים, ביתנים פרטיים ושני חופי ים פרטים.

הדמיה של רויאל ביץ קריביאן (צילום: יח''צ)
הדמיה של רויאל ביץ קריביאן (צילום: יח''צ)

מייקל ביילי נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן העולמית מסר: "בזמן שאנחנו פורצים דרך באי רויאל ביץ' קלאב פרדייז איילנד יחד עם הממשלה ותושבי איי בהאמה, אנו חוגגים את מה ששותפות וחדשנות למעשה יכולה להשיג. המועדון יהווה יופי וקסם לאזור ובחרנו לפתוח את המועדון הראשון של רויאל ביץ' כאן, כי כבר לפני יותר מ-50 שנה הכנסנו את היעד הזה למסלול העגינות שלנו ואנו בטוחים שמה שאנחנו מקימים יעלה בהרבה על כל מה שדמיינו. רויאל ביץ' קלאב יוכל לארח כ-2,000 אורחים. למועדון החוף ניתן יהיה להגיע באמצעות שיט במעבורת מנמל השייט של נסאו והחזרה תהיה דרך מרכז העיר ההיסטורית של נסאו ליד שוק הקש המפורסם של איי הבהאמה".

הדמיה של בריכה משפחתית במועדון של רויאל קרביאן (צילום: יח''צ)
הדמיה של בריכה משפחתית במועדון של רויאל קרביאן (צילום: יח''צ)

אודי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה הנציגה הרשמית של רויאל קריביאן בישראל, מסר:" רויאל קריביאן ממשיכה להרחיב את מערך היעדים שלה ובנוסף על הקמת מועדון החוף היוקרתי רויאל ביץ.' קלאב בנסאו תפתח החברה מועדון דומה בקוזומל שבמקסיקו בשנת 2026 והוא יהיה המועדון השני בסדרה. 

"כמו כן השבוע הכרזנו על שיתוף פעולה חדש בין שלושה מותגי על בתחום הנופש והבידוק להקמת מועדון חברים חדש שחברי כל אחד מהן ייהנה מהטבות: רויאל קריביאן וחברת הבת סלבריטי קרוז עם רשת בתי המלון הארד רוד ורשת בתי הקזינו הפועלת בתוכם".