ענקית השייט MSC Cruises חשפה חווית אירוח חדשה על סיפון אוניית ה-MSC World America, אוניית הדגל החדשנית ביותר בצי, שתפליג לראשונה החל מחודש אפריל 2025. האונייה תציע 7 אזורים ייחודיים, כאשר כל אזור מאופיין בחוויות מותאמות לנוסעים.

7 האזורים שבאונייה הם MSC Yach Club, מתחם Aventura המיועד למשפחות, מתחם שקט למבוגרים, מתחם Zen רגוע, מתחם AQUA DECK לחובבי מים, מתחם ה-GALLERIA  לחובבי קולינריה, ברים ושופינג, מתחם ה-TERRACES לחובבי חיי לילה ובילויים, ומתחם ESPLANADE עוצר הנשימה שמהווה מקום בילוי מושלם ביום ובלילה.

כל אזור יציע חוויית הפלגה מותאמת אישית להעדפות של כל נוסע, בשילוב ברים, מסעדות, בידור ופנאי. האונייה המפוארת והחדשה ביותר בצי החברה תחל להפליג מחופי ארצות-הברית. בעונת הבכורה האונייה מתוכננת להפליג ממיאמי במסלולים של 7 לילות אל היעדים הנחשקים ביותר באיים הקריביים ובבהאמס, כולל עצירות באי הפרטי של החברה - השמורה הימית Ocean Cay שבבהאמס.

MSC Yacht Club
חווית שיט תענוגות של MSC Cruises נפתחת בפני אורחים השוהים במתחם פרטי זה. אזור זה, האהוב על האורחים, מציע עולם של פרטיות, בלעדיות ויוקרה באווירה נינוחה ואלגנטית. הנוסעים ייהנו משירות של צוות אישי 24/7, עלייה וירידה ראשונות לאונייה ללא המתנה בתור, אזורי לאונג' פרטיים, מסעדת יוקרה ושלל פינוקים יוקרתיים. 

מתחם Aventura למשפחות
בקומה העליונה של אונייה נמצא אזור ייעודי למשפחות עם חדרי אירוח מעוצבים במיוחד לצרכיהם, האזור כולל אטרקציות ומתחמי בילוי במיוחד לילדים, פארק חיצוני מודרני עם מסלול חבלים חדשני ומאתגר שהוקם לראשונה בים ועתיד להיחשף בקרוב, מכוניות מתנגשות, פארק סקייטינג, מגלשות מים מרגשות, בנוסף למועדון ילדים פעיל לגילאים השונים, מתינוקות ועד מתבגרים.

מתחם Aqua
אזור לחובבי האוקיינוס והמים, עם שני בריכות מרהיבות, ואווירה ייחודית המשתנה בהתאם לשעות היום. כאשר שורה אווירה שלווה ומרעננת בבוקר, בידור מהנה לאורך הצהריים, ומסיבות תוססות בלילה.

מתחם GALLERIA
בלב האונייה, נמצא אזור בילויים שוקק חיים המתחדש בכל עת. אזור שתמיד נמצא בתנועה, עם אפשרויות בידור במהלך כל  שעות היום ועד השעות המאוחרות של הלילה. הוא כולל בתוכו שפע מסעדות, בתי קפה, מרכז קניות אקסקלוסיבי, משחקים, הופעות חיות ברחבת Luna Park חדישה ועוד.

מתחם ZEN
במקום הכי גבוה באונייה האורחים יגלו אזור מפנק המיועד למבוגרים בלבד - אזור יוקרתי המעוצב לתחושת רגיעה והתחדשות, המציע מרחב אידיאלי לשיזוף ורגיעה אל מול נופי האוקיינוס ולצד שתי בריכות ייחודיות, עם קוקטיילים מרעננים, ומוסיקה שקטה.

THE TERRACES
זהו אזור מפנק עשיר בשפע קולינרי הממוקם במתחם פנימי וחיצוני, עם 9 מסעדות וברים, חנויות, מועדון קומדיה שמשמש גם לקריוקי. מתחם זה אקטיבי ומספק שעות של הנאה עד שעות הלילה המאוחרות, באווירה מענגת של חופש.

מתחם ESPLANADE
על מרפסת האונייה במתחם מקורה למחצה נמצא אזור שלוו ורגוע עם תצפית מטורפת אל עבר האוקיינוס. במרכז המתחם מוצבת מגלשה שקופה, ספירלית וענקית המתפרסת לגובה 8 קומות האונייה, עם בר שתייה, אפשרויות בידור,  ושפע פינות ישיבה שקטות להירגע בהם.

"MSC World America היא אוניית הדגל החדשה והחדישה ביותר בצי שלנו והיא תוכננה כך שתתאים באופן מושלם להעדפות הנופש של כל נוסע הודות ל-7 אזורים ייחודיים שמתאפיינים באווירה שונה. בין אם אתם משפחה עם ילדים, זוג, חובבי חיי לילה או קולינריה, תוכלו ליהנות באונייה זו מחוויית חופשה מדויקת בתפירה אישית. המכירה להפלגות עם ה-MSC World America כבר החלה ואני בטוח שישראלים רבים יפליגו איתה לאחר הפלגת הבכורה שלה באפריל 2025", אמר איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל.