יותר מחצי שנה מאז ה-7 באוקטובר ואנשי התיירות בגליל מבינים שעליהם להתרגל לשגרת מלחמה. מטיילים רבים אמנם חוששים מלהגיע לאזורים מסוימים, אבל בגדול - גם כעת ששום דבר לא בטוח ואנחנו לא יודעים אם ישראל תאשר את הסכם הפסקת האש - גם בצפון ניתן לראות התעוררות באתרי התיירות.

וכעת גם התיירות בגליל מתעוררת שוב לחיים ובמושבה הגלילית ראש פינה אדוה וליעוז חמו החליטו לפתוח מחדש את מלון הבוטיק "וילה תהילה". ליעוז, תיירן שעד לפני המלחמה עסק בטיולי שטח וריינג'רים בצפון הכנרת, בחר להשקיע במתחם האירוח הוותיק את כל כולו. הוא ניצל את תקופת המלחמה ולקח לידיו את המלון שעבר גלגולים רבים, אך נותר עם הקסם הייחודי לו. 

"לפני שפתחה המלחמה, היה לי ברור שהתיירות הצפונית היא מנייה בטוחה. המציאות הביטחונית טרפה את הקלפים. גויסתי למילואים, אך במקביל בחרתי לא לעצור את התכניות, השקעתי, שיפצתי, עשיתי הכל בשתי ידיים עם עזרה מחברים", הוא מספר.

וילה תהילה   (צילום: ג'ואי כהן)
וילה תהילה (צילום: ג'ואי כהן)

"לאחרונה פתחנו את המתחם ואת מסעדת הבוסתן לצדו. כרגע הביקושים לא בשיאם, אך אני מאמין במקום ובקהל הישראלי - הפטריוטי, שיחזור לנפוש בצפון, ליהנות מנוף עוצר נשימה ומחופשה מופלאה. כרגע מתארחים אצלנו גם מפונים שלא רוצים להתרחק מהגליל. אני קורא לכל מי שאוהב את הארץ לקפוץ אלינו ללילה זוגי, לקחת פסק זמן רומנטי. אנחנו לא עוזבים את הבית".

המושבה ראש פינה תמיד הייתה יעד אהוב על מטיילים. אחד האייקונים המובילים שלה לאורך השנים הוא מלון הבוטיק "וילה תהילה". הווילה נבנתה במאה ה-19 במבנה אבן עתיק. יש בה 14 חדרים, חדרי גן, חדרי מרפסת וסוויטות.  בכל חדר יש מטבחון מאובזר עם מיקרוגל, מיני מקרר ומכונת אספרסו, לצד פינת קפה וקומקום חשמלי, טלוויזיה ואינטרנט חופשי, מקלחת ופינת נוחות נוספת שכוללת מקרר ושידה.

מתקני המלון המשותפים כוללים לובי, חדר אוכל הצופה לעמק החולה, בריכה שמחוממת גם בימי החורף וג’קוזי. בכולם מורגש הקסם העתיק של המבנה. וכעת, מצטרף לכל היופי הזה לצד תוספת קולינרית רומנטית - "הבוסתן", בר-מסעדה, שמציע ארוחות ובר ויין, מול הנוף הגלילי בין הטראסות בבוסתן.

וילה תהילה   (צילום: ג'ואי כהן)
וילה תהילה (צילום: ג'ואי כהן)

כמה זה יעלה?
לרגל הפתיחה המחודשת הם מציעים מחירי הרצה על בסיס לינה וארוחת בוקר:
650-750 שקל לזוג ללילה באמצ"ש, 850-1,300 שקל ללילה בסופ"ש.